Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στην Αυστρία βρίσκεται από το μεσημέρι η αποστολή του Ολυμπιακού, προκειμένου να πραγματοποιήσει το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας της στο προπονητικό κέντρο του Ζέεφελντ.

Στην αποστολή συμμετέχουν μόνο 20 ποδοσφαιριστές, μεταξύ των οποίων πολλοί νεαροί από τις ακαδημίες του συλλόγου.

Οι διεθνείς Φορτούνης, Καπίνο, Ανδρούτσος, Μανθάτης, Ρέτσος και Ομάρ θα μεταβούν στο προπονητικό κέντρο στις 20 Ιουνίου, ενώ οι Μπεν, Ελιουνούσι και Ανσφαριφάρντ θα ξεκινήσουν προπονήσεις στην Ελλάδα και θα ενσωματωθούν στην αποστολή στο δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας, στο Βέλγιο.

Οι ποδοσφαιριστές που βρίσκονται από σήμερα στην Αυστρία είναι οι, Μποτία, Μπουχαλάκης, Χουτεσιώτης, Σισέ, Ντε Λα Μπέγια, Ντουμάνης, Φιγκέιρας, Κούτρης, Μάριν, Μάρτινς, Μεγαρίτης, Ρισβάνης, Ρομαό, Σεμπά, Σκαφίδας, Τόλι, Βέργος, Βιάνα, Βρουσάι, Κασάμι.