Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Αιχμές σε βάρος της ΚΟΠ και του προέδρου της, Κωστάκη Κουτσοκούμνη άφησε ο αντιπρόεδρος του Άρη, Βίκτωρα Παπαδόπουλο στις δηλώσεις του που έκανε μετά το τέλος του αγώνα.

«Είχατε καμία αμφιβολία τι θα γινόταν στα πλέι οφ; Η βρωμιά στο κυπριακό ποδόσφαιρο έχει όνομα και λέγεται ΚΟΠ. Να χαίρονται τους Ολλανδούς τους. Εμείς θα δίνουμε τον αγώνα κάθε φορά. Είχαμε δύο πέναλτι. Στον προηγούμενο αγώνα ο διαιτητής ήπιε το αναισθητικό από τα πρώτα δέκα λεπτά. Σήμερα έγινε το ίδιο. Λυπούμαι τον κόπο των ποδοσφαιριστών που τους κλέβουν το ψωμί τους. 

Εμείς εδώ θα είμαστε για 200 χρόνια. Ο Άρης είναι μια ομάδα με ιστορία 85 χρόνων. Συγχαρητήρια στον κ. Κουτσοκούμνη και σε αυτούς που δεν σέβονται τίποτα. Η ιερή αγελάδα του κυπριακού ποδοσφαίρου, το Παραλίμνι δεν μπορεί να πάει διαβάθμιση, για αυτό να πάμε εμείς»