Οι ποδοσφαιριστές και οι προπονητές του Απόλλωνα επιβιβάστηκαν σε ανοιχτό λεωφορείο το οποίο αναχώρησε από τον προαύλιο χώρο της εκκλησιάς του Αγ. Γεώργιου Χαβούζας και κατέληξε ύστερα από πορεία σε κεντρικούς δρόμους της Λεμεσού στην πλατεία διοικητηρίου.
Εκεί η αποστολή του Απόλλωνα γνώρισε την απόλυτη αποθέωση. Ο πρόεδρος και ο προπονητής κρατούσαν το κύπελλο και ο κόσμος ζητωκραύγαζε. Είναι χαρακτηριστικό και το βίντεο που ανέβασε ο Απόλλων...
Η ενημέρωση από τον Απόλλωνα:
Γέμισε κόσμο η οδός Ανεξαρτησίας. Χαμός μπροστά από το Διοικητήριο με φίλους του Απόλλωνα να δημιουργούν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα.
Άφιξη των κυπελλούχων στο Διοικητήριο. Χαμός! Δείτε βίντεο:
Δείτε φωτογραφίες από τον κόσμο που μαζεύτηκε για την φιέστα: