Σε ένα ακόμη ντέρμπι σ' αυτά τα πλέι οφ που θα διεξαχθεί χωρίς κόσμο, Ανόρθωση και Ομόνοια έχουν πολλούς λόγους να αναζητούν στο "Αντώνης Παπαδόπουλος" το τρίποντο, με τους φιλάθλους της "Κυρίας" να στήνουν πάρτι στην ανοιχτή προπόνηση και τον Νεόφυτο Λάρκου να βλέπει τα προβλήματα να μειώνονται.
Η ψυχολογία στην Ανόρθωση είναι στα ύψη, όχι μόνο εντός της ομάδας, αλλά και στον κόσμο. Περίπου 250 φίλαθλοι της "Κυρίας" βρέθηκαν το απόγευμα της Πέμπτης στην ανοιχτή προπόνηση και με συνθήματα έδειξαν στους παίκτες πως είναι δίπλα τους, αν και η τιμωρία τους εμποδίζει να δώσουν το "παρών" στο παιχνίδι. Η ομάδα του Ρόνι Λέβι θέλει να δώσει συνέχεια στα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχει στα πλέι οφ. Δ
Η Ομόνοια έχει βρεθεί στην τελευταία θέση του γκρουπ μετά τις τρεις ήττες σε ισάριθμες αγωνιστικές σ' αυτά τα πλέι οφ και δεν έχει την πολυτέλεια νέων απωλειών, για να μην... στραβώσει περισσότερο το κλίμα. Το καλό για τον Νεόφυτο Λάρκου είναι πως αυτή τη φορά οι απουσίες είναι λιγότερες, μετά και τα θετικά μηνύματα που άφησε ο Βέρο Σάλατιτς στην προπόνηση της Πέμπτης.