Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Τρομερό μήνυμα από τη γερμανική ομάδα μετά το τραγικό συμβάν της Τρίτης με την βομβιστική επίθεση στο λεωφορείο της - Διαβάστε όσα αναφέρει 

Μετά το τραγικό χθεσινό συμβάν, με την πυροδότηση εκρηκτικών μηχανισμών δίπλα στο πούλμαν της όταν κατευθυνόταν προς το γήπεδο για τον αγώνα με τη Μονακό, στην Ντόρτμουντ τονίζουν πως η ομάδα είναι πιο δεμένη από ποτέ και ότι απόψε θα αγωνιστεί για όλους.

«Η Ντόρτμουντ ήταν ανέκαθεν ισχυρή όταν έπρεπε ν' αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις, όμως, η πιο πρόσφατη, είναι η δυσκολότερη των τελευταίων δεκαετιών. Είμαστε πιο δεμένοι από ποτέ.

Απόψε, δεν παίζουμε για εμάς. Παίζουμε για όλους. Είτε είσαι Ντόρτμουντ, είτε Μπάγερν, είτε Σάλκε. Θέλουμε να δείξουμε ότι εναντιωνόμαστε στην τρομοκρατία και πως το μίσος δεν χαρακτηρίζει τις πράξεις μας.

Ασφαλώς, παίζουμε και για τον Μαρκ Μπάρτρα. 

Ζητούμε απ' όλους τους οπαδούς μας να δίνουν ενέργεια και παλμό για 90 λεπτά. Πρέπει όλοι να βοηθήσουν την ομάδα να ξεπεράσει αυτή την δύσκολη κατάσταση πολύ γρήγορα», ήταν το μήνυμα του Χανς Γιοακίμ Βάτσκε, εκτελεστικού διευθυντή του συλλόγου της Βεστφαλίας. 

s