Το ΑΠΟΕΛ ενημέρωσε ότι η αποστολή της ομάδας στο Βέλγιο βγήκε για πρωινό περίπατο στις Βρυξέλλες και στην Grand-Place.
Ευχάριστες και χαλαρές στιγμές για τους παίκτες πριν από τη μεγάλη αυριανή αναμέτρηση.
Κατά τη διάρκεια της βόλτας βγήκε και αυτή η πολύ ωραία αναμνηστική φωτογραφία.