Μίλησε στους δημοσιογράφους, στο αεροδρόμιο λίγο πριν την αναχώρηση του ΑΠΟΕΛ για το Βέλγιο, ο εκπρόσωπος τύπου του ΑΠΟΕΛ Νεκτάριος πετεβίνος εκφράζοντας την πίστη που επικρατεί στην ομάδα για την ανατροπή λέγοντας ωστόσο ότι, ότι και αν γίνει η ομάδα αξίζει το δυνατό χειροκρότημα για την σπουδαία πορεία στο Γιουρόπα Λιγκ.
Συγκεκριμένα είπε: "Καλούμαστε να κάνουμε ακόμη μία υπέρβαση, που μοιάζει αδύνατη στα δικά μας μέτρα. Δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε. Το ΑΠΟΕΛ έχει αποδείξει πολλές φορές πως μπορεί να κάνει υπερβάσεις. Το πιο σημαντικό για μία ομάδα είναι να το πιστεύει. Πάμε να το παλέψουμε μέχρι το τέλος. Αν δεν τα καταφέρουμε, είμαστε σίγουροι ότι το χειροκρότημα του κόσμου θα είναι και πάλι δυνατό. Αν είχε όλες τους παίκτες στη διάθεσή του ο προπονητής, θα λέγαμε ότι είχαμε και περισσότερες πιθανότητες. Όμως, θα παρουσιάσουμε μία ανταγωνιστική ενδεκάδα. Οι παρόντες είναι που θα το παλέψουν".