Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Αν και ηττήθηκαν στο ΓΣΠ στο ΑΠΟΕΛ πιστεύουν στην ανατροπή και στην πρόκριση στους 8 το Γιουρόπα Λιγκ.

Τόμας Κρίστιανσεν:

Αρχικά: "Είχαμε ένα δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα όπως είδαμε σήμερα. Μια ομάδα με πολύ καλούς παίκτες ειδικά στο κέντρο. Με τον τρόπο που έπαιζαν με πρώτη πάσα και κυκλοφορία της μπάλας ήταν δύσκολο για εμάς να αμυνθούμε".

Αν πιστεύει στην ανατροπή: "Πρέπει να τα δώσουμε όλα στον επαναληπτικό. Πρέπει να σκοράρουμε εκεί και να κερδίσουμε. Θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε.

Για τις απουσίες ενόψει επαναληπτικού: "Όλα τα παιχνίδια είναι δύσκολα αλλά πρέπει να παίζουμε με τους παίκτες που έχουμε. Δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο".

Γιώργος Μερκής: "Θέλαμε να μην δεχτούμε γκολ, δεν τα καταφέραμε. Στο 2ο μέρος ήμασταν βελτιωμένοι, ο αντίπαλος δεν μας απείλησε ιδιαίτερα. Θα μπορούσαμε να σκοράρουμε. Κάναμε φάσεις αλλά δεν σκοράραμε. Θα πάμε στο Βέλγιο για την πρόκριση. Είμαστε το ΑΠΟΕΛ και θα τους δούμε στα μάτια. Η Άντερλεχτ είναι μια ιστορική ομάδα, δουλεύουν πολύ καλά. Δεν είναι η ομάδα φόβητρο όμως είναι μια ομάδα με εξαιρετικούς παίκτες. Εμείς θα δώσουμε την δική μας μάχη για το ΑΠΟΕΛ, τον κόσμο μας, τους εαυτούς μας".

Νούνο Μοράις:

"Δεν ξεκινήσαμε όπως θέλαμε. Ο ρυθμός μας δεν ήταν αρκετά καλός. Στο δεύτερο μέρος ήμασταν καλύτεροι, πιέσαμε πολύ όμως το γκολ δεν ήρθε. Στο τέλος το 0-1 δεν ήταν το αποτέλεσμα που θέλαμε αλλά είναι ένα αποτέλεσμα που μας επιτρέπει να παλέψουμε στον επαναληπτικό.

Δείξαμε πως έχουμε ποιότητα και πως μπορούμε να παλέψουμε με την Άντερλεχτ και αυτό θα κάνουμε εκεί. Θα μελετήσουμε τον αγώνα, θα προσπαθήσουμε να είμαστε καλύτεροι για να πάρουμε εκεί το αποτέλεσμα".

Κωστάκης Αρτυματάς:

"Αξίζαμε περισσότερα. Δώσαμε μεγάλη μάχη, πρέπει να δούμε τον επαναληπτικό. Μπορούμε να ανατρέψουμε το παιχνίδι"