Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η ανακοίνωση που εξέδωσε το οργανωμένο σύνολο των οπαδών του ΑΠΟΕΛ καλεί όλους να κάνουν το ΓΣΠ να φλέγεται απόψε.

Η Ανάρτηση:

"ΟΙ ΒΕΛΓΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΩΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΓΟΝΑΤΙΣΟΥΝ. ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΕΡΚΙΔΑΣ ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ.

Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΙΣ 14:00"