H Νέα Σαλαμίνα εξέδωσε ανακοίνωση με αφορμή την τιμωρία που της επιβλήθηκε από τον αθλητικό δικαστή.
«Ενημερώνονται οι φίλοι και οπαδοί μας ότι μετά τις τελευταίες αποφάσεις του αθλητικού δικαστή το σωματείο μας έχει τιμωρηθεί με πρόστιμο ύψους 10 100 ευρώ για τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στον επαναληπτικό αγώνα κυπέλλου με τον ΑΠΟΕΛ.
Επιθετικές συμπεριφορές και αντιαθλητικές πράξεις αποδυναμώνουν το σωματείο μας τόσο αγωνιστικά, όσο και οικονομικά. Σε όλους είναι γνωστός ο καθημερινός αγώνας οικονομικής επιβίωσης που δίνει το σωματείο μας, για αυτό όσοι το περιβάλλουν θα πρέπει να είναι προστάτες και φύλακες του.
Όποιες και αν είναι οι προκλήσεις και από οποιονδήποτε και αν προέρχονται όλοι οφείλουμε να δείχνουμε αυτοσυγκράτηση και να δρούμε πάντοτε στα πλαίσια του ευ αγωνίζεσθε. Επιθετικές συμπεριφορές είναι ξένες προς το σωματείο που δίδασκε, διδάσκει και θα διδάσκει ήθος και πάντοτε θα είναι φάρος πολιτισμού».