Ανακοίνωση εξέδωσε η Θύρα 9 για το αυριανό σημαντικό παιχνίδι της Ομόνοιας με τον Εθνικό στο Δασάκι και αναφέρεται στο θέμα που προέκυψε με τα εισιτήρια.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
"Ότι και αν κάνει ο Κίκης και η παρέα του, εμείς αύριο θα είμαστε στο Δασάκι.
Καλούμε τα στελέχη μας να κλείσουν τα αυτιά τους στις διάφορες συζητήσεις που ξεκίνησαν σε σχέση με τα εισιτήρια του αγώνα αφού έχουμε προνοήσει και όσοι έρθουν με το λεωφορείο θα έχουν εξασφαλισμένο εισιτήριο.
Ανακοινώνουμε ΕΝΙΑΙΑ ΤΙΜΗ λεωφορείου 20ευρώ που περιλαμβάνει (μεταφορικά, εισιτήριο αγώνα και τα ξύδια μας). Η ώρα 15.30 θα ξεκινήσουμε από τον κεντρικό.
Όσοι θέλουν να δηλώσουν συμμετοχή να το κάνουν με μήνυμα στην σελίδα μας.
ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ…".