Ο Ντιέγκο Μαραντόνα βρίσκεται στην πόλη, η οποία τον λάτρεψε στο πέρασμά του από τους «παρτενοπέι» και τα πάντα κινούνται στους ρυθμούς του Αργεντινού θρύλου.
Η εταιρεία συγκοινωνιών Anm, τον υποδέχθηκε, γράφοντάς του «Καλώς ήλθες Ντιέγκο» στις στάσεις των Μέσων Μεταφοράς.
www.gazzetta.gr