Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Τέλος οι διακοπές για τους παίκτες της ΑΕΛ οι οποίοι επέστρεψαν στις προπονήσεις ύστερα από το πολυήμερο ρεπό των Χριστουγέννων.

Αρχίζει η προετοιμασία για τον αγώνα με την Καρμιώτισσα στις 4 Ιανουαρίου.

Το παρόν στην προπόνηση έδωσε και ο νεοαποκτηθείς Μπλάνκο που ήρθε χθες στην Κύπρο.