Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δηλώσεις με ήθος από τον Εφραίμ αμέσως μετά το ματς στην Αστάνα Αρένα, ειδικά όταν αναφέρθηκε στον Αστιθ...

«Σίγουρα θα ήθελα να έχει μεγαλύτερη αξία το γκολ που πέτυχα. Θα ήταν σημαντικό αν νικούσαμε όμως δεν τα καταφέραμε. Έγινε μεγάλη προσπάθεια. Να μην κρεμάσουμε τον Αστίθ για την κόκκινη, αφού την πήρε άθελα του. Με 11 παίκτες ελέγχαμε πλήρως τον αγώνα. Μετά την αποβολή βρήκαν τις προϋποθέσεις για γκολ και τα κατάφεραν. Περιμένουμε μια νίκη του Ολυμπιακό για να κλειδώσουμε την πρόκριση. Κάθε παιχνίδι θέλουμε να παίρνουμε τις νίκες και να ανεβάζουμε πιο ψηλά το σύλλογο» ανέφερε ο Γιώργος Εφραίμ.

Είναι ΚΥΡΙΟΣ με την συναδελφική κάλυψη που έδωσε στον Αστίθ. Είναι όμως και "γκαντέμης". Είναι η δεύτερη φορά που με γκολ δικό του το ΑΠΟΕΛ προηγείται εκτός έδρας στους ομίλους και στο τέλος χάνει. Το είχε κάνει και στην Ελβετία εναντίον της Γιαγκ Μπόις....