Από τον ενθουσιασμό των δύο συνεχόμενων επιτυχιών με Αναγέννηση και Δόξα, στην απογοήτευση και στον προβληματισμό. Η Ανόρθωση έκανε χθες βράδυ βήμα προς τα πίσω.
Η Κυρία στο Δασάκι θύμιζε την ομάδα των πρώτων οκτώ αγωνιστικών. Είχε προβληματική αμυντική λειτουργία, ενώ επιθετικά ήταν ακίνδυνη καθώς ήταν ευδιάκριτη η απουσία του τραυματία Καμπρέρα, .
Έτσι φυσιολογικά ήρθε η τρίτη φετινή ήττα που διατηρεί μεν την ομάδα στην έβδομή θέση, ωστόσο η βαθμολογική διαφορά της από τον έκτο Ερμή αυξήθηκε και πάλι στους πέντε βαθμούς.
Επιπλέον ήταν η πρώτη ήττα του Ρόνι Λέβι μετά την επιστροφή του στον πάγκο της Ανόρθωσης. Δήλωση αιχμή για τον χρόνο καθυστέρησης έκανε ο Μαρίνος Μήτρου