Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μίλησε το βράδυ της Τριτης λίγο πριν από την τελευταία προπόνηση του ΑΠΟΕΛ πριν το ματς με τη Ρεαλ στο Μπερναμπέου στη συνέντευξη τύπου και τόνισε ότι δεν φοβούνται το αυριανό παιχνίδι, όμως όλα όπως και στονβ πρώτο αγωνα με τη Ρεάλ εξαρτώνται από την αντίπαλο. Τόνισε ότι το ΑΠΟΕΛ θα προσπαθήσει να πάιξει ποδόσφαιρο, να δημιουργήσει περισσότερο από ότι στον πρώτο αγώνα, και να έχει συγκέντρωση οπως στα πρώτα 70 λεπτά στο ΓΣΠ.
Τι αίσθηση έχετε για το παιχνίδι;
"Είναι μια μεγάλη δοκιμασία, ένα μεγάλο γεγονός για εμάς αυτά τα δύο παιχνίδια με τη Ρεάλ. Αποκτούμε τεράστιες εμπειρίες που μπορούν να προκύψουν από τις καλύτερες ομάδες. Για το μέλλον είναι πολύ σημαντικά αυτά τα παιχνίδια. Περιμένω μια καλή εμφάνιση από την ομάδα, ούτως ή άλλως έχει περάσει η Ρεάλ από αυτές τις αναμετρήσεις. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε όσο το δυνατή καλύτερη εμφάνιση".
Τι σκοπεύετε να αλλάξετε σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι;
"Είναι δύσκολο μια ομάδα όπως εμάς, όπως και για τις περισσότερες, να αντιμετωπίσει την Ρεάλ σήμερα. Εξαρτώνται πολλά από το παιχνίδι της Ρεάλ. Εκείνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να δείξουμε την ίδια διάθεση και μαχητικότητα, όπως είχαμε στη μεγαλύτερη διάρκεια της αναμέτρησης του πρώτου αγώνα. Όταν έχουμε κατοχή θα πρέπει να κάνουμε περισσότερες προσπάθειες από ό,τι κάναμε στη Λευκωσία".
Για τις εμπειρίες τα τελευταία 2 1/2 χρόνια.
"Είναι απίστευτες εμπειρίες αυτές που έχουμε ζήσει τα τελευταία 2,5 χρόνια. Εχουμε αντιμετωπίσει πιο δυαντές ομάδες από εμάς. Η Ατλέτικο, η Πόρτο, η Τσέλσι, η Ζενίτ, η Σαχτάρ, η Λιόν. Αντιμετωπίσαμε όλες τις ομάδες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η παρουσία μας στις οχτώ καλύτερες ομάδες του Τσάμπιονς Λιγκ δεν είναι τυχαία. Είναι το αποκορύφωμα όσων έχουμε κάνει τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη. Η ατυχία μας ήταν ότι κληρωθήκαμε με την Ρεάλ. Ισως όμως ήμασταν και τυχεροί, γιατί μετά από τόσα παιχνίδια με καλές ομάδες, τώρα παίζουμε με την καλύτερη. Θα μάθουμε πολλά από αυτά τα ματς. Αντιμετωπίζοντας τη Ρεάλ νομίζω ότι έχουμε κάνει τα πάντα".
Δεν έχετε φοβηθεί ποτέ, αλλά μήπως φοβάστε για το παιχνίδι αυτό;
"Οχι, δεν φοβάμαι. Και αν η ερώτηση αφορά το αποτέλεσμα, επειδή η Ρεάλ έχει πετύχει 100 γκολ στο πρωτάθλημα, όχι δεν φοβάμαι σε καμία περίπτωση. Ποτέ δεν έχουμε μπει σε παιχνίδι με τέτοια ψυχολογία. Ποτέ δεν μας φοβίζει αντίπαλος. Εχουμε πολύ μεγάλο σεβασμό στη Ρεάλ και στο Μπερναμπέου, αλλά δεν φοβόμαστε, στο ποδόσφαιρο όλα μπορούν να συμβούν ακόμη και με τη Ρεάλ. Το μόνο που θέλουμε είναι να είμαστε συγκεντρωμένοι στο ματς".
Πώς θα καταγράφατε αυτή την πορεία;
"Οταν μάθαμε ότι θα παίξουμε με την Ρεάλ Μαδρίτης, απογοητεύτηκα λίγο. Πίστευα ότι είχαμε ελπίδες, αν δεν πέφταμε στην Μπαρτσελόνα ή την Ρεάλ Μαδρίτης. Αλλά μετά σκέφτηκα ότι ήταν ένα δώρο. Είναι ίσως η καλύτερη ομάδα στον κόσμο, με τον καλύτερο προπονητή στον κόσμο και κάποιους από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο. Είναι μια εμπειρία και είμαστε έτοιμοι να το ζήσουμε. Η εμπειρία του Μπερναμπέου αποτελεί σταθμός για την ομάδα μου για τη συνέχεια της ομάδας στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις τα επόμενα χρόνια".
Μένει μόνο να το απολαύσετε;
Περιμένουμε 3.000-4.000 φιλάθλους. Μόνο αυτοί μπορούν να το απολαύσουν. Για εμάς η λέξη απόλαυση είναι απαγορευμένη. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε το παιχνίδι με σοβαρότητα".
Πώς αισθάνονται οι παίκτες;
"Δεν μπορούμε να κάνουμε ακόμη απολογισμό σε ό,τι έχουμε κάνει, γιατί μένει ακόμη ένα παιχνίδι. Παίζουν απέναντι στην ομάδα που έχει πάρει εννέα φορές τον τίτλο".
Ποιος είναι το φαβορί για το Τσάμπιονς Λιγκ;
"Μου αρέσει πολύ το ισπανικό ποδόσφαιρο και ο καλύτερος τελικός θα ήταν Ρεάλ Μαδρίτης-Μπαρτσελόνα, γιατί είναι οι καλύτερες ομάδες του Τσάμπιονς Λιγκ".
Τους πάικτες εκπροσωπησε ο Νεκτάριος Αλεξανδρου ο οποίος συμφώνησε με τον Γιοβάνοβιτς ότι δεν υπάρχει φόβος ενόψει "Μπερναμπέου"...