Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστων του αγώνα με την Γιανκ Μπόις:
"Νομίζω ότι σήμερα κάναμε ένα πολύ σημαντικό βήμα προς την σωστή κατεύθυνση όμως πρέπει να επικεντρωθούμε στα δυο τελευταία παιχνίδια. Ήταν σαν τελικός γιατί παίζαμε με έναν άμεσο αντίπαλο στην πρώτη ή δεύτερη θέση του ομίλου και οι παίκτες ανταποκρίθηκαν στην τελειότητα".
ΣΤΑΘΗΣ ΑΛΩΝΕΥΤΗΣ:
«Συγχαρητήρια αξίζουν σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο. Είναι αυτός που έδειξε ότι το ήθελε περισσότερο σε όλο το 90λεπτο που παίζαμε. Θέλαμε πάρα πολύ είτε με τον εύκολο, είτε με τον δύσκολο τρόπο σημμασία έχει το αποτέλεσμα και οι τρεις βαθμοί», τόνισε στο πρώτο του σχόλιο...
Για την συνέχεια:
Δεν τελείωσε τίποτα, εμείς κοιτάμε μπροστά. Εμείς δεν πετάμε στα σύννεφα, απλώς πήραμε τρεις βαθμούς. Έχουμε εννιά και βλέπουμε το μέλλον πολύ θετικά».
ΒΙΝΙΣΙΟΥΣ:
"Όλη η ομάδα θέλαμε να κερδίσουμε. Ξέραμε πως η ΥΒ είναι μια πολύ καλή ομάδα και μας κέρδισε στην έδρα της. Θέλαμε τη νίκη και τα καταφέραμε. Ήταν ένα μεγάλο αποτέλεσμα που θα μας βοηθήσει στη συνέχεια. Είναι μια πολύ σημαντική νίκη που την χρειαζόμασταν. Έχουμε άλλα δυο παιχνίδια μπροστά μας, θα προσπαθήσουμε να τα κερδίσουμε και αυτά".
ΜΠΟΙ ΒΑΤΕΡΜΑΝ:
"Νομίζω κάναμε ένα καλό παιχνίδι από το πρώτο λεπτό, ξέραμε τι πρέπει να κάνουμε. Ίσως τα πρώτα 15 λεπτά δεν ήταν τόσο καλά, δεν παίξαμε όπως θέλαμε όμως στη συνέχεια το καταφέραμε. Ακόμα δεν έχουμε προκριθεί αλλά αυτό ήταν ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι.
Είμαστε πιο κοντά στον στόχο αλλά ακόμα δεν τον έχουμε πετύχει. Τώρα το επόμενο παιχνίδι είναι την Κυριακή και είναι το σημαντικότερο για εμάς. Αυτό σκεφτόμαστε, μετά έχουμε διακοπή και αυτό είναι καλό γιατί έχουμε παίξει πολλά παιχνίδια.
Που κρίθηκε:
"Αν συγκρίνεις με το παιχνίδι στην Ελβετία, παίξαμε πολύ διαφορετικά. Ήμασταν πιο επιθετικοί και είχαμε περισσότερο πάθος. Είναι πάντα ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι στην έδρα μας με τον κόσμο μας".