Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μάχες σώμα με σώμα ανάμεσα στους οπαδούς των Γουέστ Χαμ και Τσέλσι στις εξέδρες του Ολυμπιακού Σταδίου του Λονδίνου στο ματς των δύο ομάδων για το Λιγκ Καπ.

Ο χουλιγκανισμός ξαναχτύπησε στο νησί και συγκεκριμένα στο Λονδίνο. Εκεί και στο Ολυμπιακό Στάδιο της πρωτεύουσας της Αγγλίας, οι οπαδοί της Γουέστ Χαμ πιάστηκαν στα χέρια με αυτούς της Τσέλσι στον αγώνα των δύο ομάδων για το Λιγκ Καπ. Οι εξέδρες του γηπέδου μετατράπηκαν σε ρινγκ, καθώς έγιναν πολλές μάχες σώμα με σώμα, με τις εικόνες να θυμίζουν αγγλικά γήπεδα άλλων εποχών.

Το παιχνίδι της Γουέστ Χαμ με την Τσέλσι για τα προημιτελικά του φετινού Λιγκ Καπ, επισκιάστηκε από τις «μάχες» των οπαδών των δύο ομάδων στις εξέδρες, τόσο ανάμεσά τους, όσο και κόντρα στους υπεύθυνους ασφαλείας, με τις όποιες προειδοποιήσεις και εκκλήσεις έγιναν από τα «σφυριά» τις προηγούμενες μέρες να πηγαίνουν στο βρόντο...

«Είναι απαράδεκτα όσα συμβαίνουν...» ανέφερε ο Σλάβεν Μπίλιτς, με τον Αντόνιο Κόντε να συμπληρώνει πως«δεν μου αρέσει να βλέπω τέτοια πράγματα στο γήπεδο» κι έναν οπαδό ν' αναφέρει λίγη ώρα αργότερα στο ραδιόφωνο του «BBC»:

«Ήταν εφιάλτης όσα συνέβησαν στις κερκίδες! Αν δεν κλείσει αυτό το γήπεδο, θα φτάσει η στιγμή που θα θρηνήσουμε θύματα...».