Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με πολλά παράπονα για τις αποφάσεις του διαιτητή Αρετόπουλου αποχώρησε από το γήπεδο η αποστολή του ΠΑΟΚ. Παράπονα και για τις διακοπές λόγω των καπνογόνων, παράπονα και για το πρώτο γκολ του Ολυμπιακού, αλλά και για κόκκινες κάρτες, που κατά την άποψή τους δεν δόθηκαν. 

Ενδεικτικά είναι τα όσα δήλωσε ο Βλάνταν Ίβιτς αμέσως μετά τη λήξη του ντέρμπι. «Από τότε που ερχόμουν ως παίκτης, σε αυτό το γήπεδο συνεχώς βρίζουν. Εμείς είχαμε περισσότερες ευκαιρίες και όπως πληροφορήθηκα το πρώτο γκολ του Ολυμπιακού ήταν οφ σάιντ, ενώ υπήρχαν και δύο ξεκάθαρες περιπτώσεις για κόκκινη κάρτα. Μας αδικεί το αποτέλεσμα», είπε ο τεχνικός του «Δικεφάλου» και πρόσθεσε: 

«Ο διαιτητής μου είπε πως θα διακόψει το παιχνίδι, αν θα πέσουν πάλι καπνογόνα. Όταν ξαναέγινε αυτό, εγώ πήρα την ομάδα και μπήκαμε μέσα, όμως αυτός άλλαξε απόφαση». 

Οργισμένη ανακοίνωση από την ΠΑΕ

Οργισμένη ανακοίνωση εξέδωσε μετά το τέλος του ντέρμπι η ΠΑΕ ΠΑΟΚ, κατά του διαιτητή Αρετόπουλου. Συγκεκριμένα αναφέρει: «Ο ΠΑΟΚ έχασε από γκολ-οφσάιντ κι από γκολ παίκτη που έπρεπε να αποβληθεί. Αυτή η διαιτησία είναι η δικαιότερη που μπορεί να κάνει ο Αρετόπουλος στο Καραϊσκάκη, μέχρι εκεί του επιτρέπει η ερυθρόλευκη συνείδησή του. Στους νέους πίνακες δεν έχει την παραμικρή θέση, καμία ΦΙΦΑ δεν μπορεί να τα αγνοήσει αυτά».