Με απογευματινή προπόνηση άρχισε σήμερα την προετοιμασία του το ΑΠΟΕΛ ενόψει του αγώνα με την ΑΕΖ. Το έργο των γαλαζοκιτρινων είναι θεωρητικά εύκολο ωστόσο αυτό σε καμία περίπτωση δεν τους αποπροσανατολίζει τους ποδοσφαιριστές που στόχο έχουν να πάρουν το θετικό αποτέλεσμα ώστε να προετοιμαστούν με τις καλύτερες προϋποθέσεις για το παιχνίδι που θα ακολουθήσει στην Ελβετία με αντίπαλο την Γιανγκ Μπόις, για την 3η αγωνιστική των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ.
Όπως αναφέρει η επίσημη ενημέρωση, Αντρέα Ορλάντι και Ιγκόρ Ντε Καμάργκο συνέχισαν με ατομικό πρόγραμμα.
Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά.