Ετοιμάζεται για το ταξίδι στην πόλη Σένιτσα η Εθνική μας ομάδα για τον αγώνα της τρίτης αγωνιστικής της προκριματικής φάσης του παγκοσμίου κυπέλλου. Σίγουρα το ξεκίνημα μας δεν ήταν καλό, με τις δύο ήττες από Βέλγιο και Ελλάδα, ωστόσο η χθεσινοβραδινή παρουσία στο Γεώργιος Καραισκάκης άφησε ελπιδοφόρο μήνυμα.
Την Δευτέρα λοιπόν οι ποδοσφαιριστές μας καλούνται να αντεπεξέλθουν σε ακόμα μία πολύ δύσκολη αποστολή και να πάρουν θετικό αποτέλεσμα στην έδρα μίας ομάδας η οποία ερίζει και αυτή για πρόκριση στο μουντιάλ.