Η πρωτοπόρος ΑΕΚ θα ολοκληρώσει αύριο, μετα το σημερινό ρεπό την προετοιμασία της για το ντέρμπι με την Ανόρθωση.
Είναι δεδομένο πως και πάλι ο Ιμανόλ Ιδιακέθ θα προβεί σε αλλαγές στο πλαίσιο της διαχείρισης που κάνει στο έμψυχο δυναμικό ειδικά στο τελευταίο διάστημα, που η ομάδα δίνει συνεχόμενους αγώνες κάθε τρεις τέσσερις μέρες. Τρισκόσκι, Τέτε, Τομάς, Γκαρίδο, Λαρένα, Μουρίγιο, Καταλά εφόσον είναι έτοιμος, διεκδικούν επάνοδο στην εντεκάδα. Η ΑΕΚ έχει πολύ καλή παράδοση απέναντι στην Ανόρθωση τα τελευταία χρόνια όμως ούτε η θέση της σήμερα, ούτε η αγωνιστική της κατάσταση επιτρέπουν υποτίμηση ενός ντέρμπι όπως το μεθαυριανό.
Από την πλευρά της η Ανόρθωση ενισχυμένη με τους Κολούγκα και Σεού, πιθανόν όμως χωρίς τον Καρλίτος και σίγουρα χωρίς τον Ερέρο πάει στο γειτονικό ΓΣΖ να δώσει το δεύτερο συνεχόμενο ντέρμπι, με καλή όμως ψυχολογία παρά την ισοπαλία με το ΑΠΟΕΛ. Η Κυρία ψάχνει ένα μεγάλο αποτέλεσμα που θα δώσει ώθηση στο πρωτάθλημα σε αυτήν την κρίσιμη καμπή του. Η Ανόρθωση κέρδισε για τελευταία φορά την ΑΕΚ εκτός έδρας στις 5 Δεκεμβρίου του 2013. Και αυτό το στοιχείο λειτουργεί ως κίνητρο για τους παίκτες προκειμένου να καταφέρουν κάτι για πρώτη φορά τα τελευταία τρία χρόνια.