Μπροστά στους χιλιάδες οπαδούς του το ΑΠΟΕΛ έδωσε τη μάχη εναντίον της Ρεάλ Μαδρίτης των αστέρων και έχασε με 0-3. ΚΛΙΚ ΕΔΩ για τo ρεπορτάζ του αγώνα.
Οι δηλώσεις του Ιβάν Γιοβάνοβιτς
Αμέσως μετά το Αγώνα ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς δήλωσε ότι Δεν είχαμε να παιζουμε για σκορ.Η Ρεάλ είναι σπουδαία ομάδα και ήταν και σήμερα εξαιρετική εμείς είμασταν καλά οργανωμένοι αμυυντικά στην επίθεση όμως δεν μας έδωσαν δικαίωμα για να κάνουμε κάτι.
Υπάρχει μία απογοήτευση από το λεπτό που ήρθε το γκόλ Μετά το γκολ ίσως χάσαμε την αυτοσυγκέντρωση και ήρθαν τα άλλα δύο Γκόλ Ηταν σίγουρο ότι η Ρεάλ θα είναι προσεχτική διότι πρόκειται για προημιτελικό.
Εκαναν ένα πολύ πιεστικό παιχνίδι και δεν μας έδωσαν την ευκαιρία να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο από αυτό το παιχνίδι.
Στη δημοσιογραφική δίασκεψη ο προπονητής του ΑΠΟΕΛ ρωτήθηκε για το ώφελος του ΑΠΟΕΛ από την πορεία του στο Champions League.
Το μεγάλο ώφελος είναι το ότι αντιμετωπίσαμε μία από τις μεγαλύτερες ομάδες στον κόσμο και από ένα τέτοιο παιχνίδι αντιλαμβάνεσε το επίπεδο του ποδσφαίρου που παίζουν ομάδες σαν τη Ρεάλ.
Και εκείνο που είναι πιο σηματικό είναι να καταλάβουμε τι έχουμε κάνει φέτος σε αυτή τη διοργάνωση.
Αυτο το παιχνίδι με τη Ρεάλ δείχνει την μεγάλη προσπάθεια που έκανε το ΑΠΟΕΛ και οι ποδοσφαιρτιστές του Φέτος.
Εγώ θέλω να πω ότι πραγματικά το σημερινό παιχνίδι και η ποιότητα της Ρεάλ δείχνει πόσο χρυσούς ποδοσφαιριστές έχω εγώ στην Ομάδα.
Σίγουρα η Ρεάλ βρίσκεται στην επόμενη φάση και εγώ πιστεύω ότι θα είναι στον τελικό.Της έυχομαι να το κατακτήσει.
Ηταν μία πολύ περίεργη χρονιά για μας .Ο πρώτος μας στόχος ήταν να βγούμε στους ομίλους και σίγουρα το ότι φθάσαμε στους 16 με αντιπάλους την Πόρτο την Σιαχτάρ και τη Ζεντ ήταν εξαιρετικό,το ότι περάσαμε στους οκτώ ήταν ακόμα μεγαλύτερο αποτέλεσμα και ενδεχομένως αυτή η κλήρωση με την Ρεάλ ήταν ίσως το τελυτάιο δώρο που πήραμε για φέτος από το ποδόσφαιρο διότι γι<α μας ήταν μεγάλη τιμή να πάιξουμε με αυτή την ομάδα
Ο Φοίβος Ερωτοκρίτου
Ο Πρόεδρος του ΑΠΟΕΛ είπε μεταξύ άλλων ότι η ήττα είναι ήττα αλλά η Ρεάλ είναι από τις καλύτερες ομάδες στον κόσμο και όποιο και να είναι το σκόρ το κεφάλι παραμένει ψηλά.
Δεν μας λυπεί το ότι χάσαμε ,προσπάθήσαμε για κάτι καλύτερο αλλά δεν ήρθε.
Το ΑΠΟΕΛ κρατά τη μεγάλη πορεία και επικεντρωνόμαστε στο πρωτάθλημα για να αξιοποιήσουμε όσα πετύχαμε φέτος
Στη Μαδρίτη θα απολαύσουμε το ταξίδι
Στην αρχή η Ρεάλ έκανε οικονομία δυνάμεων αλλά μετά με τις αλλαγές η ομάδα άλλαξε και ήρθε το αποτέλεσμα στα τελυταία 15 λεπτά.
Οτι ζήσαμε φέτος άξιζε τον κόπο και επίναι ανεπανάληπτο.
Σήμερα ήρθε ένα αποτέλεσμα που ήταν το πιο πιθανό.
Ο Πίντο
Ο Χέλιο Πίντο είπε ότι εάν κοιτάξουμε την πορεία είναι παραμυθένια ωστόσο σε καμία ομάδα δεν αρέσει να χάνει.
Ο Κωνσταντίνος Χαραλαμπίδης
Ο Κ.Χαραλαμπίδης είπε ότι το 3-0 είναι κάπως βαρύ αλλά η Ρεάλ είναι κορυφαία ομάδα.
Αξιζε τον κόπο που φθάσαμε ως εδώ Εφθασε το τέλος αλλά το τέλος είναι όμορφο.
Ηταν μία τεράστια χρονιά και αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια.Μας έδωσε όλους πολλά και έφθασε άξια το τέλος.
Προσπαθήσαμε πολύ και στο τέλος το χειροκρότημα άξιζε Νομίζω ότι το χειροκρότημα του κόσμου ήταν για όλα την πορεία και όχι μόνο για τη σημερινή εμφάνιση.
Από το πρωί
Από νωρίς το πρωί τα λεπτά και οι ώρες περνούσαν βασανιστικά αργά και η Κυπρος ανέμένει με τεράστια αγωνία το εναρκτήριο λάκτισμα, στο ιστορικότερο αθλητικό γεγονός όλων των εποχών για τη χώρα. Είναι το δυσκολότερο ραντεβού του ΑΠΟΕΛ στα αστέρια, αποτελεί ωστόσο την ίδια ώρα τη μεγαλύτερη πρόκληση για τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς και τους παίκτες του. Η παρουσία στο ΓΣΠ της ομάδας του Μουρίνιο, του Ρονάλντο, του Κασίγιας του Οζίλ και του Μπενζεμά, η παρουσία του κορυφαίου Ευρωπαικού συλλόγου με εννέα κατακτήσεις τροπαίων σε επίπεδο πρωταθλητριών, η παρουσία της βασίλισσας της Ευρώπης, μας προδιαθέτει για ένα ανεπανάληπτο ποδοσφαιρικό βράδυ υψηλής ποιότητας.
"Το τελειο παιχνίδι μπορεί να μην είναι αρκετό" είπε χθες ο Γιοβάνοβιτς σκιαγραφώντας την μεγάλη δυναμικότητα της αντιπάλου, προσθέτοντας ωστόσο ότι το ΑΠΟΕΛ θα προσπαθήσει, όπως και στο πρόσφατο παρελθόν, να παίξει ποδοσφαιρο και να αποδείξει στο υψηλότατο επίπεδο, ότι πανάξια βρίσκεται στις οκτώ καλύτερες ομάδες της Ευρώπης.
"Το ΑΠΟΕΛ δικαιούται να ονειρευεται" είπε ο Μουρίνιο, απονέμοντας τα εύσημα στους γαλαζοκίτρινους και υπενθυμίζοντας λίγο αργότερα σε όλους την πικρή πραγματικότητα. Η Ρεάλ είναι το φαβορί...
Προβλέψεις ασφαλείς για τις επιλογές του Γιοβάνοβιτς δεν μπορούν να γίνουν, όμως γνωρίζοντας την πάγια και τολμηρή τακτική του, σε μεγάλα παιχνίδια στην Ευρώπη απέναντι σε πιο δυνατούς αντιπαλους, να χρησιμοποιεί το 4-4-2 για να παρενοχλεί περισσότερο τον αντίπαλο στην άμυνα, για να μεταφέρει πιο γρήγορα τη μπάλα στη δική του την επίθεση, θεωρούμε ως πιθανό ένα τέτοιο σενάριο.
Χιώτης κάτω από τα δοκάρια, Μποαβεντούρα, Πουρσαιτίδης, Ζόρζε και Ολιβέιρα στην άμυνα, Μοράις, Πίντο, Χαραλαμπίδης και Τρισκόβσκι στην τεταράδα του κέντρου και Σολάρι - Αίλτον στην επίθεση είναι ένα πολύ πιθανό σενάριο στο 4-4-2. Δεν αποκλείεται ο Γιοβάνοβιτς να πάει και στο 4-5-1 και να χρησιμοποιήσει αντί του Σολάρι τον Σόουζα στην εντεκάδα.
Δρακόντεια μέτρα αφαλείας από την Αστυνομία για το αποψινό παιχνίδι
Οι φίλαθλοι που δεν κατέχουν εισιτήρια για το αποψινό παιχνίδι παρακαλούνται από την Αστυνομία, όπως δεν πλησιάσουν στο γήπεδο, ενώ όσοι κατόρθωσαν να εξασφαλίσουν το μαγικό χαρτάκι θα υποβληθούν σε διπλό έλεγχο.
Σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή Λευκωσίας, Κύπρο Μιχαηλίδη, η Αστυνομία επεξεργάζεται πληροφορίες που κάνουν λόγο ότι κάποιοι θα παραβρεθούν στο γήπεδο με σκοπό να δημιουργήσουν προβλήματα.
Δείτε τα Βίντεο από την παρουσία της Ρεάλ Μαδρίτης στην Κύπρο.
Αναχώρηση από Χίλτον και άφιξη στο αεροδρόμιο Λάρνακας: