Ο Σέφεριν πήρε 42 ψήφους έναντι 13 και δήλωσε μετά την εκλογή του:
«Σας ευχαριστώ για τη τεράστια υποστήριξη. Είναι τιμή και ευθύνη την ίδια στιγμή. Σημαίνει πολλά για μένα. Η οικογένειά μου και η Σλοβενία είναι περήφανη γι αυτό. Ελπίζω πως μια μέρα θα είστε περήφανοι και εσείς για μένα».
Παίκτης της ποδοσφαιρικής ομάδας δικηγόρων στη Λιουμπλιάνα ο Σέφεριν βρέθηκε για έξι μήνες στο διοικητικό συμβούλιο της Ολίμπια Λιουμπλιάνας, της οποίας ήταν επί χρόνια νομικός σύμβουλος.
Μεταπήδησε γρήγορα στην ομοσπονδία της χώρας του και εξελέγη πρόεδρος.
Το 2012 αποφάσισε να πάρει από τη λίγκα την ευθύνη της διεξαγωγής του πρωταθλήματος, προσέλκυσε νέες χορηγίες, μεταξύ των οποίων και για την ονομασία του πρωταθλήματος της πρώτης κατηγορίας, βελτίωσε τις τηλεοπτικές συμφωνίες, τα βρήκε με τους διεθνείς ποδοσφαιριστές για τα πριμ τους και δημιούργησε καλό κλίμα στην εθνική και στα πρωταθλήματα.
Με όλα αυτά κατάφερε να επανεκλεγεί στην προεδρία της ομοσπονδίας, να αποκτήσει φήμη στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο και από σήμερα να κάθεται στην προεδρική καρέκλα της UEFA.
Να σημειωθεί ότι από ελληνικής πλευράς ψήφισε ο Παυσανίας Παπανικολάου, εκτελεστικός διευθυντής της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου, ενώ ο Γιώργος Γκιρτζίκης που πριν από λίγες ημέρες παραιτήθηκε από τη θέση του προέδρου της ΕΠΟ παραβρέθηκε στη διαδικασία. Οι εκλογές στην ΕΠΟ θα γίνουν στις 26 Οκτωβρίου.www.in.gr