Με προπόνηση στο ΓΣΠ συνεχίστηκε η προετοιμασία της Εθνικής Ανδρών για τον αγώνα της Τρίτης με το Βέλγιο (21:45).
Όλοι οι ποδοσφαιριστές προπόνηθηκαν κανονικά και είναι στη διάθεση του προπονητή τους για τον αγώνα.
Στη προπόνηση έγινε πολλή δουλειά στην τακτική που θα ακολουθήσει η ομάδα μας στον αγώνα ενώ η προετοιμασία θα κορυφωθεί τις επόμενες δύο μέρες.
Από το μεσημέρι η αποστολή της Εθνικής μας θα αποσυρθεί σε ξενοδοχείο και με τις προπονήσεις που θα γίνουν την Κυριακή και τη Δευτέρα θα ολοκληρώσει την προετοιμασία της.
Στην κλήση του Ομοσπονδιακού προπονητή Χριστάκη Χριστοφόρου βρίσκονται οι ακόλουθοι ποδοσφαιριστές:
Αντώνης Γιωργαλλίδης, Τάσος Κίσσας, Κωνσταντίνος Παναγή, Τζέισον Δημητρίου, Μάριος Στυλιανού, Γιώργος Μερκής, Ντόσσα Τζούνιορ, Κωνσταντίνος Λαϊφης, Μάριος Αντωνιάδης, Ηλίας Χαραλάμπους, Νεκτάριος Αλεξάνδρου, Μάριος Νικολάου, Βίνσεντ Λαμπάν, Κωστάκης Αρτυματάς, Γρηγόρης Κάστανος, Χάμπος Κυριάκου, Ανδρέας Μακρής, Νικόλας Εγγλεζου, Γιώργος Εφραίμ, Κωνσταντίνος Χαραλαμπίδης, Ανδρέας Αβραάμ, Νέστορας Μυτίδης και Πιέρος Σωτηρίου.