Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το Ευρωπαϊκό  ταξίδι τελείωσε  με άδοξο τρόπο για την ΑΕΚ. Η Μεγάλη πρόκριση με τη νίκη μέσα στην Μόσχα επί της ΣΠΑΡΤΑΚ είναι γεγονός  ότι προκάλεσαν ενθουσιασμό, και ανέβασαν τον πήχη, που με το άκουσμα της Σλόβαν Λίμπερετς ως αντιπάλου, μεταφράζονταν σε πρόκριση στους ομίλους του Γιουρόπα.

Δυστυχώς ή ΑΕΚ δεν μπόρεσε να το κάνει αυτό. Λίγο η λανθασμένη εκτίμηση στον τρόπο παιχνιδιού από τον προπονητή στο πρώτο παιχνίδι. Λίγο η μη συγκέντρωση, και λίγο η αποβολή του  Ορτίθ, έστειλαν την ομάδα στη Τσεχία με ένα κακό αποτέλεσμα, απέναντι σε μια καλή ομάδα, που σίγουρα ήταν πολύ καλύτερη από αυτή που φαινόταν στα μάτια όλων των Αεκτζίδων στο άκουσμα της κλήρωσης.

Στην Τσεχία η εμφάνιση  και η παρουσία ήταν προβληματική. Η ομάδα μπήκε χωρίς συγκέντρωση και χωρίς ρυθμό στο γήπεδο, και απλά προσπαθούσε στο πρώτα  λεπτά να δει που θα την πάρει το παιχνίδι. Μέχρι όμως να το καταλάβει ήρθαν τα δύο γκολ του Σίκορα, και ουσιαστικά η γιορτή τελείωσε.

Οι φιλότιμες προσπάθειες στην συνέχεια  δεν  λένε και κάτι.

Ήττες με τέτοιες συνθήκες  και με τέτοιες εμφανίσεις ίσως να είναι κα χρήσιμες στο φτιάξιμο  της κουλτούρας μιας ομάδας που θέλει να γίνει μεγάλη, και που έδειξε ότι μπορεί.

Η  εμφάνιση και η τριάρα  πρέπει να προσγειώσει,  και πρέπει να βάλει όλους πρό των ευθυνών τους. Όλοι λέγαμε ότι η ΑΕΚ είναι μα πολύ καλή ομάδα που παίζει ωραίο ποδόσφαιρο, που έχει πολύ καλό πλάνο, αλλά στο τέλος της εξίσωσης δεν βρίσκουμε   κάποιο τίτλο ως αποτέλεσμα.

Πλέον θα πρέπει,  αν η ομάδα  πιστεύει πραγματικά ότι είναι στον χάρτη των μεγάλων ομάδων,  να έχει  ως στόχο το καλύτερο, και αν δεν το καταφέρει, να νιώθει ότι  αυτό είναι αποτυχία.

Ωραίο το χειροκρότημα και τα καλά  λόγια , όμως  μόνο οι επιτυχίες και  οι τίτλοι καταγράφονται στην ιστορία.

Αυτό πρέπει να το καταλάβει πάνω από όλους ο κόσμος της ΑΕΚ, που και πρέπει να αυξηθεί, ακόμη περισσότερο, αλλά και που πρέπει να έχει απαιτήσεις και να βάζει πίεση.

Η διοίκηση έχει κάνει τεράστια πράγματα,  που δεν έχει κάνει ποτέ καμία άλλη διοίκηση, έχει κάνει  βήματα για  να αλλάξει η ΑΕΚ  επίπεδο σε όλους τους τομείς, πρέπει λοιπόν να αλλάξουν  και οι απαιτήσεις της ίδιας της ομάδας.

Οι ποδοσφαιριστές πρέπει  και αυτοί να  νιώσουν ότι παίζουν για  τίτλους,  και όχι απλά να  ευχαριστιούνται  το ωραίο πραγματικά παιχνίδι που κάνουν.

Τέλος είναι και ο προπονητής, είναι νέος στην ομάδα, άργησε μάλιστα να έρθει, το πόσο καλός είναι δεν μπορούμε να το κρίνουμε ,όμως το  να αλλάζει κάθε λίγο το σχήμα  από τέσσερις αμυντικούς σε τρείς  δεν είναι και το ποιο  εύκολο πράγμα.  Πρέπει να  το αναληφθεί γιατί μένει και ό ίδιος εκτεθειμένος. Αν του βγήκε στο παιχνίδι με την Μόσχα μπορεί να είναι και η εξαίρεση του κανόνα.

Η ΑΕΚ  πρέπει όλοι να αντιληφθούν ότι μπορεί να πάει πολύ ψηλά, θέλει όμως και πολύ προσπάθεια και αλλαγή στο δύσκολο κομμάτι που είναι η κουλτούρα. Αν το πετύχει, με την διοίκηση και το όραμα που έχει ο πρόεδρος της μπορεί…