Στις 20.05 μ.μ αναχώρησε με προορισμό το Ντουμπάι η ο Πρόεδρος του ΑΠΟΕΛ Πρόδρομος Πετρίδης μαζί με τον Τόμας Ντε Βισέντι και τον εκπρόσωπο του. Έτσι οι τελικές συζητήσεις με την ομάδα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα θα γίνουν αύριο, στις οποίες εκτός απροόπτου θα ολοκληρωθεί η μεταγραφή του Αργεντινού επιθετικού.
Από πλευρά του ΑΠΟΕΛ θα καταβληθεί προσπάθεια οι Αραβες να αφήσουν τον ποδοσφαιριστή να αγωνιστεί στους αγώνες με την Κοπεγχάγη. Αν είναι θετική η απάντηση τους τότε δεν θα γίνει άμεσα μεταγραφή, αν όχι τότε οι πρωταθλητές θα κινηθούν για την απόκτηση ποδοσφαιριστή που θα καλύψει το κενό του Ντε Βισέντι.
Στον αγωνιστικό τομέα τίποτα στην τύχη δεν θέλει να αφήσει ο προπονητής του ΑΠΟΕΛ Τόμας Κριστιάνσεν, ενόψει του πρώτου ευρωπαϊκού αγώνα της ομάδας του με αντίπαλο την Κοπενχάγη.
Σήμερα παρακολούθησε από τηλεοράσεως την πρωταθλήτρια Δανίας που στο πλαίσιο της τέταρτης αγωνιστική αντιμετώπισε εκτός έδρας την Soenderjyske και έμεινε στην ισοπαλία 1-1, ενώ την Δανεζική ομάδα κατασκόπευσε από κοντά ο Γιώργος Κωστή. Πρώτες απώλειες βαθμών για τους Δανούς το γκολ τους οποίους πέτυχε ο Σέρπιτς.
Ωστόσο οι πρωταθλητές από αύριο αφήνουν στην άκρη την Κοπεγχάγη, καθώς την Τετάρτη θα επιδιώξουν την κατάκτηση του Σούπερ Καπ με αντίπαλο τον Απολλώνα.