Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Έχουν μιλήσει για αυτόχειρες στον Απόλλωνα έχουν μιλήσει για άδικο αποκλεισμό. Όλοι λένε ότι στο ποδόσφαιρο αυτό που μετρά είναι το αποτέλεσμα, και φυσικά αυτό που μετρά είναι το αποτέλεσμα. Αυτό  όμως που κάνει <<αποδεκτό>> το αποτέλεσμα είναι η αίσθηση αυτού που χάνει, ή και το τρίτον  αν αυτό το αποτέλεσμα ήταν το φυσιολογικό με βάση το τι έδωσαν οι ομάδες στο γήπεδο.

Εδώ αρχίζει μια πάρα πολύ μεγάλη κουβέντα  που σχεδόν πάντα είναι και υποκειμενική αλλά και υποθετική.

Επί του προκειμένου ο Απόλλωνας μόνο τον εαυτό του μπορεί να μέμφεται. Σίγουρα θα μπορούσε να  έφευγε με καλύτερο αποτέλεσμα από την Ελβετία και να ήταν σε άλλη βάση ο επαναληπτικός, αυτά όμως είπαμε είναι υποθετικά. Από την στιγμή όμως που στο πρώτο ημίχρονο στάθηκε όρθιος και με την βοήθεια της τύχης στο ανελέητο  σφυροκόπημα για ένα 15 λεπτό, από την στιγμή που   πήρε δύο φορές σκορ πρόκρισης  και δύο φορές το έχασε αμέσως τότε  κάθε κουβέντα είναι περιττή.

Απλά δεν έκανε  τα βασικά για  μπορεί να πάει πάρα κάτω. Όταν δέχεσαι σε δύο παιχνίδια 5 γκολ τα τρία μάλιστα στο γήπεδο σου, έστω και αν το 5Ο  δεν έχει σημασία, τότε πώς θα προχωρήσεις?

Το ζητούμενο τώρα είναι να μην  υπάρξει απογοήτευση  και  αμφισβήτηση στην ομάδα. Ο Απόλλωνας είναι δυνατός έχει έχει ποιότητα έχει πλέον και εμπειρία από μεγάλα παιχνίδια έχει σταθερότητα και ανάστημα και μπορεί  να διεκδικήσει τον τίτλο με πάρα πολύ καλές πιθανότητες .

Το ότι ο Εμάνουελ είναι καλός προπονητής  και η ομάδα του δουλεμένη με αρχή  μέση και τέλος είναι επίσης κάτι που  πρέπει να  τονισθεί, από την άλλη στο  4-4-2  σε  ρόμβο   υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι χώροι για τον αντίπαλο να  βγει εύκολα στην αντεπίθεση και αυτό πρέπει να φτιαχτεί,  αυτό ήταν και το μεγάλο πρόβλημα χθες βραδύ.