Συνέντευξη τύπου ενόψει του επαναληπτικού με την Γρασχόπερς παρέθεσε ο προπονητής του Απόλλωνα Πέδρο Εμανουέλ. Μεταξύ άλλων είπε:
«Είναι το δεύτερο παιχνίδι και πολύ σημαντικό για τον Απόλλωνα. Είμαστε έτοιμοι. Έχουμε απέναντι μας έναν πολύ δυνατό αντίπαλο ωστόσο έχουμε πίστη στην ομάδα μας».
«Οι παίκτες μας είναι έτοιμοι. Δεν παίζουμε στην φυσική μας έδρα ωστόσο περιμένουμε τον κόσμο της ομάδας να έρθει αύριο στο ΓΣΠ και να στηρίξει την ομάδα μας στον αγώνα κόντρα στην Grasshoppers».
«Μπορούμε να παίξουμε δύο συστήματα. Αύριο θα επιλέξουμε το ιδανικότερο σύστημα. Ξέρουμε ότι ο αντίπαλος σκοράρει και εκτός έδρας. Αύριο πρέπει να έχουμε πίστη και υπομονή μέχρι το τέλος του αγώνα. Είδαμε τι έγινε χθες με τον ΑΠΟΕΛ, στα τελευταία λεπτά μπήκαν τρία γκολ. Αυτό αποτελεί και ένα παράδειγμα για μας».
«Νιώθουμε καλά στο ΓΣΠ. Έχουμε την τύχη σε αυτό το γήπεδο. Πιστεύω ότι θα κάνουμε μια καλή εμφάνιση με την βοήθεια των οπαδών μας».
Ο Αμπραχάμ Γκιέ Γκιέ δήλωσε:
«Θα συμφωνήσω με τον προπονητή μου. Είμαστε έτοιμοι. Σκοράραμε ένα γκολ εκτός έδρας και αυτό μας δίνει ένα πλεονέκτημα».
«Δεν ήταν εύκολο το παιχνίδι στην Ελβετία. Έχουμε όμως την αυτοπεποίθηση ότι θα τα καταφέρουμε εντός έδρας».