Νεα δημοσιεύματα, στην Ελλαδα που φερουν την Ομόνοια να εξετάζει την απόκτηση του
Βίκτορα Κλωναρίδη με τον τεχνικό διευθυντή Νίκο Νταμπίζα, να έχει δείξει ενδιαφέρον και να ετοιμάζεται να ξεκινήσει επαφές με την πλευρά του Παναθηναϊκού.
Σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες ο παίκτης ενδιαφέρει τον Νταμπίζα όμως δεν συγκεντρώνει και πολλές πιθανότητες αυτή την στιγμή να γίνει αυτή η μεταγραφή. Ο κυριότερος λόγος είναι το συμβόλαιο του παίκτη, που είναι αρκετά μεγάλο για την Ομόνοια. Θα είναι από τα μεγαλύτερα που θα υπάρχουν στην ομάδα. Επίσης απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσει να βρει έδαφος η κάθοδος Κλωναρίδη είναι να λυθεί το συμβόλαιο του Μπατιμπαγκά κάτι που δεν είναι εύκολο. Για την ώρα προτεραιότητα είναι η απόκτηση ποιοτικού αμυντικού αλλά και ενός σύγχρονου μέσου ενός καλού εξαρο- οκταριού.
Ο Καρλίτος φαίνεται να προβληματίζει με την απόδοση του και γίνονται σκέψεις για ακόμη ένα δεξιό αμυντικό ίσως κάτω των 21 χρόνων. Εκεί όμως υπάρχει και ο Φιλιώτης που περιμένει την ευκαιρία του, και την δικαιούται, αλλά και ο Μάριος Δημητρίου που είναι όμως πιο επιθετικογενής. Όσο αφορά τον Καρλίτος, ο παίκτης έχει πει ότι αισθάνεται κουρασμένος αφού δεν είχε διακοπές λόγο του ότι πήγε στην εθνική του Πράσινου Ακρωτηρίου.
Ενας παίκτης που επίσης δεν ενθουσιάζει είναι ο Φλωρέσκου, όμως δεν τέθηκε επι του παρόντος θέμα αποχώρησης του.