Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}

Δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα του ΑΠΟΕΛ έκανε το πρωί ο Γκουστάβο Μαντούκα. Ο Βραζιλιάνος αφού κάλεσε τον κόσμο να στηρίξει την ομάδα, όπως στην Ευρώπη αλλά και στο παιχνίδι με την Ένωση διαβεβαίωσε ότι η σκέψη όλων στον Αρχάγγελο είναι στο ντέρμπι με την Ομόνοια.  

Αναλυτικά οι δηλώσεις Μαντούκα:

«Τώρα έρχεται το ντέρμπι κόντρα στην Ομόνοια. Είναι πάντα ένα μεγάλο και συναισθηματικά φορτισμένο παιχνίδι για όλους… Για εμάς, για τους φιλάθλους, για την ομάδα, για την ιστορία… Είναι ένα παιχνίδι που το περιμένουμε με ανυπομονησία. Είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι και το ξέρουμε ότι θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Η Ομόνοια είναι μια μεγάλη και καλή ομάδα και είναι σημαντικός αγώνας. Θέλουν να κερδίσουν, θέλουμε και εμείς να κερδίσουμε... Ελπίζω ότι θα γίνει ένα καλό παιχνίδι. 

Επίσης, περιμένουμε τους φίλους μας να μας βοηθήσουν όπως έκαναν στα παιχνίδια του Τσάμπιονς Λιγκ αλλά και στο τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι με την Ένωση. Εκεί ήταν πολύ ωραία, είναι πολύ ωραίο να αισθάνεσαι την στήριξη των φιλάθλων. Το παιχνίδι είναι σημαντικό, είναι το τελευταίο πριν τα play-off και τα παιχνίδια του Τσάμπιονς Λιγκ. Όμως, η συγκέντρωσή μας είναι εκατό τοις εκατό σε αυτό το παιχνίδι, θα τα δώσουμε όλα για να κερδίσουμε γιατί είναι πολύ σημαντικό για εμάς».