Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

O Φερνάντο Σάντος επίσημα επέκτεινε τη συνεργασία του με την Ομοσπονδία της χώρας του και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο, που τον κρατάει στον πάγκο των πρωταθλητών Ευρώπης έως το 2020 και την Παρασκευή παρουσιάστηκε η συμφωνία με συνέντευξη Τύπου.

Ο Πορτογάλος τεχνικός δήλωσε πως είναι απόλυτα ικανοποιημένος με την νέα συμφωνία, υπογραμμίζοντας πως οι διαπραγματεύσεις με τον πρόεδρο της ομοσπονδίας της χώρας του, Φερνάντο Γκόμες, ήταν πολύ εύκολες. Αποκάλυψε και... μυστικά από την πορεία της Πορτογαλίας στο EURO 2016...

Συγκεκριμένα ο πρώην προπονητής της Εθνικής Ελλάδας, αλλά και των ΑΕΚ, Παναθηναϊκού και ΠΑΟΚ δήλωσε: 

«Είναι μεγάλη ικανοποίηση για μένα το νέο συμβόλαιο. Όταν επιστρέψαμε από την Γαλλία συμφωνήσαμε με τον πρόεδρο να τα λέγαμε στο Αλγκάρβε, όπου θα κάναμε διακοπές μετά από μία κουραστική εβδομάδα γεμάτη έντονα συναισθήματα. Κάτσαμε σπίτι πίνοντας καφέ και ήρθαμε πολύ εύκολα σε συμφωνία. Μετά το παιχνίδι με την Αυστρία, κάποιοι είχαν κλονιστεί, όχι όμως και ο πρόεδρος. Ήταν 5 η ώρα και ετοιμαζόμασταν για το δείπνο μας όταν ήρθε στο αυτί μου και μου είπε “Μην ξεχνάς ότι στηρίζομαι σε εσένα για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Έχουμε δύο ισοπαλίες και υπάρχουν κάποιοι που έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους. Όχι εγώ”. Αυτό που μου είπε με σημάδεψε».

Σχετικά με τους στόχους που έχει η ομάδα μετά την κατάκτηση του φετινού EURO o 61χρονος προπονητής είπε: 

«Στόχους; Όχι. Θέλουμε μόνο να νικάμε».

www.pamesports.gr