Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Την ευκαιρία να δουν για πρώτη φορά αγωνιζόμενους τους νεόυς παίκτες της Ανόρθωσης θα έχουν οι φίλοι της ομάδας στο σημερινό φιλικό με τον Άρη που θα αρχίσει στις 19.30 μ.μ στο Αντώνης Παπαδόπουλος.

Ο Αλπέρτο Μπενίτο συνεχίζει τις προσπάθειες ενίσχυσης και προτεραιότητα του είναι απόκτηση ενός κεντρικού αμυντικού και ενός επιθετικού.

 

Στο μεταξύ ο Ισπανός τεχνικό διευθυντής άναψε το πράσινο φώς για να ταξιδέψει με την ομάδα στην Πολωνία ο Αμερικανός μέσος Λούις Μπενετ, ο οποίος έδειξε καλά στοιχεία, ωστόσο η απόκτηση του θα κριθεί στο βασικό στάδιο της προετοιμασίας.

Για τους άλλους δυο που δοκιμάζονταν, Τιάγκο Σίλβα και Γιώργο Καρακούτη δεν πάρθηκε ακόμη η οποιαδήποτε απόφαση.