Ο προπονητής της Ομόνοιας Τζον Κάρβερ στην συνέντευξη τύπου ζήτησε σοβαρότητα, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της πρόκρισης στον αυριανό επαναληπτικό με την Μπάντας. Τους ποδοσφαιριστές εκπροσώπησε ο αρχηγός της ομάδας Ρενάτο Μαρκάσα.
Οι δηλώσεις:
Τζον Κάρβερ:
«Πέραν από τον Χριστοφή που θα αρχίσει προπονήσεις τη Δευτέρα, εκτός θα είναι αύριο και ο Φιλιώτης. Αντιμετωπίζει πρόβλημα στη μέση και θα ξεκουραστεί κάποιες μέρες. Δεν είναι σοβαρό.
Δεν νιώθω πίεση, έχω ζήσει παιχνίδι με 52 χιλιάδες στη Νιούκαστλ που έπρεπε να σωθούμε από το υποβιβασμό. Έχω συναντήσει οπαδούς της Ομόνοιας στο δρόμο και γνωρίζω τι περιμένουν. Είναι ένα παιχνίδι για την ομάδα και πρέπει να αφήσουμε τα συναισθήματα στην άκρη».
«Το πιο σημαντικό είναι να μην θεωρήσουμε το παιχνίδι δεδομένο. Θα είναι δύσκολο ματς και το τόνισε όλο το σταφ. Συνήθως όταν παίζεις το πρώτο παιχνίδι εκτός και κερδίζεις είναι πολύ πιο εύκολο από το να ήταν ανάποδα.
Σε τέτοιου είδους παιχνίδια δεν μπορείς να παίρνεις κάτι ως δεδομένο. Είμαστε πιο έτοιμοι από ότι πριν λίγες βδομάδες. Θα την πατήσουμε αν θεωρούμε κάτι δεδομένο. Θα ήταν ασέβεια και στον αντίπαλο προπονητή να τους υποτιμήσουμε».
Ρενάτο Μαργκάσα:
«Ξεκινάμε σαν να ήταν 0-0 το παιχνίδι, σαν να μην κερδίσαμε στην Αρμενία. Θα τα δώσουμε όλα για να κερδίσουμε και να περάσουμε στον επόμενο γύρο».
«Δεν υπάρχει πίεση, είναι περηφάνια να είμαι αρχηγός της ομάδας. Είναι τιμή για μένα. Είναι ανταμοιβή για όσα έδωσα στην ομάδα, αλλά και όσα μου έδωσε η ομάδα τόσα χρόνια. Στόχος παραμένει να βοηθήσω την ομάδα, που είναι πάνω απ' όλα. Ρενάτο