Ο Ντιντιέ Ντεσάμπ ήταν χαρούμενος με την εμφάνιση και την πρόκριση στα ημιτελικά του Euro 2016, που πανηγύρισε η Γαλλία απέναντι στους Ισλανδούς. Όμως σημείωσε ότι δεν έχει την παραμικρή αμφιβολία ότι η Γερμανία είναι η καλύτερη ομάδα αυτή την στιγμή. «Είμαι πολύ χαρούμενος για τους παίκτες μου, επειδή το αξίζουν, και για όλη αυτή την υποστήριξη. Ήμασταν σε θέση να δώσουμε χαρά, συναισθήματα ...
"Είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό" δήλωσε ο Γάλλος ομοσπονδιακός μετά το χθεσινό παιχνίδι στο Stade de France. Ο Ντεσάμπ έχει ήδη αρχίσει να σκέφτεται τον ημιτελικό, με την παγκόσμια πρωταθλήτρια Γερμανία, που ήδη απόκλεισε τους «μπλε» πριν από δύο χρόνια στη Βραζιλία.
«Η Γερμανία είναι η καλύτερη ομάδα, αυτό είναι σίγουρο. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι 'αυτό, ακόμη και αν έχουν κινδύνεψαν εναντίον της Ιταλίας. Είμαστε στα ημιτελικά και θα προσπαθήσουμε να παίξουμε τις πιθανότητές μας,» υποσχέθηκε. «Είμαι πολύ χαρούμενος, δεν ήταν εύκολο. Πρώτα απ 'όλα έπρεπε να έχουμε Ζιρού και Κοσιενλί, που είχαν κίτρινη κάρτα. θα ήταν πάρα πολύ μεγάλο πρόβλημα να τους χάσουμε σε ένα τέτοιο ματς». Ο αγώνας κατά της Γερμανίας θα διεξαχθεί την Πέμπτη το στάδιο Velodrome της Μασσαλίας. Οι Γερμανοί θα αγωνιστούν χωρίς Χούμελς (τιμωρημένος) και Γκόμες (τραυματίας), ενώ αμφίβολοι Σάμι Κεντίρα και Μπάστιαν Σβάινσταϊγκερ.