Σε ξενοδοχείο στην Αρμενία κατέλυσε η αποστολή της Ομόνοιας. Η ομάδα μας την προσεχή Πέμπτη θα αντιμετωπίσει την Μπάναντς στον πρώτο μεταξύ τους αγώνα στο πλαίσιο του πρώτου προκριματικού γύρου του Γιουρόπα Λίγκ.
Οι ποδοσφαιριστές θα λάβουν το γεύμα τους , θα ξεκουραστούν από το ταξίδι και ακολούθως θα διεξαχθεί η πρώτη προπόνηση στις 19.00 ώρα Κύπρου.