⚽️Ναι, είναι αλήθεια. Μέχρι 4 λεπτά πριν τη λήξη της παράτασης, η Κροατία και η Πορτογαλία δεν είχαν ούτε μιά προσπάθεια στο στόχο. Ώσπου έγινε η διπλή φάση του αγώνα, με την Κροατία να βρίσκει το κάθετο δοκάρι σε κεφαλιά του Perisic και στη συνέχεια ο Ρονάλντο, που ήταν σχεδόν άφαντος, όπως και όλοι οι άλλοι, είχε την καθοριστική συμβολή του στην ταχύτατη αντεπίθεση που ακολούθησε.
Ο νεαρός και πολλά υποσχόμενος μέσος της Μπάγερν από τη νέα σεζόν, που πέρασε ως αλλαγή γιά να ισοζυγίσει τα πραγματα στο κέντρο, έδωσε την κατάλληλη στιγμή την μπάλα στο Νάνι, κι'αυτός αμέσως στο Ρονάλντο, που έκανε ένα σπριντ από δεξιά και δεν υπολογίστηκε όσο θάπρεπε από την αντίπαλη άμυνα.
Το σουτ του, το πρώτο στο στόχο, δεν μπόρεσε να εξουδετερώσει ο Soubasic, στέλλοντας την μπάλα σον Quaresma, που μέ μιά απλή κεφαλιά έδωσε την πρώτη νίκη και πρόκριση στην Πορτογαλία, σ'ένα στερεότυπο και ανιαρό αγώνα, όπου η Κροατία ήταν ελαφρά καλύτερη, αλλά δεν μπόρεσε να κάνει αυτό που έκανε στη φάση των ομίλων. Επιθετικά, όπως και η Πορτογαλία, δεν φάνηκε όσο θάπρεπε και πλήρωσε το δοκάρι της και τη μοναδική, ουσιαστική ενέργεια του Ροναλντο.
Ο προπονητής της Κροατίας Cacic, απογοητευμένος, δήλωσε μεταξύ άλλων: "Είχαμε τον έλεγχο του αγώνα, αλλά δεν σκοράραμε.Έτσι έχασε η καλύτερη ομάδα. Αυτό συμβαίνει στο ποδόσφαιρο." Από την άλλη πλευρά, ο Σάντος ήταν ειλικρινής: "Ήταν ένας αγώνας τακτικής. Στη φάση των ομίλων, η Κροατία έπαιξε το καλύτερο ποδόσφαιρο, αλλά δεν τους επιτρέψαμε να παίξουν το παιχνίδι των αντεπιθέσεων. Ήταν δύσκολο και γιά μας, αλλά σήμερα είμαστε οι τυχεροί."
ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ
⚽️Το περίεργο και άστοχο πέναλτι του Xhaka, ήταν καθοριστικό, σ'ένα παιχνίδι όπου η Ελβετία, με πρωταγωνιστή τον Shakiri κυριάρχησε στο μεγαλύτερο διάστημα, ήταν η καλύτερη ομάδα, αλλά έμεινε με τις εντυπώσεις.
Ο Petcovic είπε ότι ένιωθε πολύ στενοχωρημένος γιά τον παίκτη του, γιά το πέναλτι που έχασε και έπλεξε το εγκώμιο στην ομάδα του, που όπως είπε "τα έδωσε όλα" Ο Shakiri, που πέτυχε το πιό θεαματικό γκολ μεχρι τώρα στο τουρνουά, προσπάθησε να παρηγορήσει το συμπαίκτη του, λέγοντας πως "πιστεύω πως θα σκοράρει στη φάση των 16, στο επόμενο ΠΚ, σε δυό χρόνια."
O Nawalka παραδέχτηκε πως η ομάδα του αντιμετώπισε δυσκολίες , αλλά ήταν προετοιμασμένη γι'αυτό. Και είπε κάτι πολύ σημαντικό και ίσως υπερβολικό: "Αυτή η Ελβετία είναι μιά ομάδα παγκόσμιας κλάσης." Όσο γιά το Lewandowski, δεν μπόρεσε να φανεί απειλητικός και αναγκάστηκε να κινηθεί περισσότερο σε ρηχά νερά, αλλά είναι αλήθεια, του έκαναν πολλά και σκληρά φάουλ.
Η ΠΙΟ ΠΙΚΡΗ ΣΤΙΓΜΗ
⚽️Με όλο το σέβας, είναι πολύ πικρό, που ένα αυτογκόλ έμελλε να είναι τόσο καθοριστικό, γιατί πράγματι αυτή η στιγμή ήταν μάλλον η πιό σκληρή μέχρι τώρα στο Euro. Φυσικά η Ουαλλία πανηγύρισε με τη ψυχή της το αυτογκόλ του ΜcAuley στη συρτή, παράλληλη μπαλιά του Bale, ενώ ο ίδιος ο "δράστης" ήθελε να μην ήταν εκεί. Ήθελε να εξαφανιστεί! Πόσο σκληρό γίνεται κάποτε το ποδόσφαιρο! Το θαύμα της Ουαλλίας συνεχίζεται, ενώ θα μπορούσε να το συνεχίσει στη θέση της, η Β.Ιρλανδία.
Το βρετανικό μίνι ντέρμπι είχε ένα δραματικό τέλος, αλλά πόσες φορές να πούμε, ότι αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Οι σκληρές του στιγμές, είναι αυτές που μερικές φορες το κάνουν τόσο ελκυστικό, τόσο δημοφιλές. Φυσικά θα μου πείτε, τι άλλο μπορούσε να κάνει ο ΜcAuley, εκτός από τη μοιραία επαφή, με το Robson-Kanu από πίσω του, έτοιμο να σκοράρει. Καλύτερα όμως να ερωτηθεί ο ίδιος...
"Ήταν άσχημο" παραδέχτηκε ο Coleman, αλλά ασφαλώς ο μανατζερ της Ουαλλίας προτιμούσε αυτό, παρά την ήττα της ομάδας του. Όμως από την άλλη ο O'Neill, μπορεί να νιώθει περήφανος που δημιούργησε μιά ομάδα, που από το τελευταίο Euro μεταπήδησε από τη θέση 96 στη θέση 25 στην κατάταξη της FIFA! Είναι κι αυτό ένα βρετανικό θαύμα, όπως ακριβώς αυτό της Ουαλλίας!