Κροάτες θα είναι οι διαιτητές του πρώτου αγώνα της Ομόνοιας για το Europa League, στην Αρμενία, με αντίπαλο την Μπάναντς. Οι πράσινοι ανακοίνωσαν τον ορισμό που στάλθηκε από την ΟΥΕΦΑ:
Mario Zebec (διαιτητής), Goran Perica (βοηθός), Jerko Crncic (βοηθός), Bruno Maric (τέταρτος)