Με διαφορά, η καλύτερη μέχρι τώρα εμφάνιση του τουρνουά, αυτή της Ισπανίας εναντίον της Τουρκίας 3-0. Το τρίτο γκολ ήταν μιά ομορφιά, ανεξάρτητα αν ο Άλμπα ήταν περίπου ένα μέτρο οφσάιντ πριν πασάρει στο Μοράτα. Προηγήθηκαν 21 πάσες με τη συμμετοχή όλων σχεδόν των παικτών! Η παλιά καλή Ισπανία, δηλαδή, που έδειξε ότι στη συνέχεια ότι είναι έτοιμη να ανέβει σ'ενα άλλο επίπεδο. Ο Ινιέστα είναι σε καλή φόρμα, ενώ η άμυνα, που συχνά έχει επικριθεί, είναι δεμένη και σταθερή και σπάνια επιτρέπει στον αντίπαλο να δημιουργήσει ευκαιρία. Η Ισπανία έχει τις δυνατότητες να κερδίσει το τρίτο συνεχές Euro και να κάνει ρεκόρ.
⚽️Η Ιταλία δεν έκανε αισθητή την παρουσία της επιθετικά απέναντι σε μιά αδύνατη Σουηδία, αλλά όπως και η Γαλλία, βρήκε τον τρόπο να κερδίσει στα τελευταία λεπτά. Έχει λεχθεί στον Αντόνιο Κόντε ότι αυτή η Ιταλία είναι η χειρότερη εδώ και χρόνια και μπορεί και νάναι έτσι. Όμως μέχρι τώρα ίσως να έχουν την καλύτερη άμυνα του τουρνουά κι' ας μη ξεχνάμε ότι είναι η Ιταλία! Μπορεί να μην διαθέτει πολλά γιά να πάει μακρυά, αλλά καμιά ομάδα δεν μπορεί εύκολα να την κερδίσει. Εξάλλου έχει ένα πολύ καλό προπονητή, που μετά την πρόκριση στους 16, είναι πιθανό να ξεκουράσει τουλάχιστο δυό από τους πέντε παίκτες του που έχουν κίτρινη κάρτα, την Τετάρτη εναντίον της Ιρλανδίας.
⚽️Η Γαλλία, ως διοργανώτρια, δείχνει κάπως πιεσμένη. Η γενναία απόφαση του Ντεσάμπ να ξεκινήσει εναντίον της Αλβανίας χωρίς τους Πογκμπά και Γκρισμάν έδωσε αφορμή γιά σχόλια, αλλά οι αλλαγές του β´ημιχρόνου άλλαξαν επιθετικά την ομάδα και έφεραν στο τέλος μιά δύσκολη νίκη. Στον πάγκο ο Ζιρού ίσως να καθήσει στον πάγκο, σ´ένα τουρνουά που σχεδόν κανένας σέντερ φορ δεν έχει φανεί, αφού έχει χάσει τις πιό πολλές ευκαιρίες από οποιονδήποτε άλλο. Πάντως, ο Ζιρού πρέπει να βελτιωθεί αν η Γαλλία θέλει να φτάσει στον τελικό. Μέχρι τώρα, πάντως, βρήκε τον τρόπο να κερδίσει, με καλύτερο φυσικά παίκτη της τον Παγιέ που πέτυχε δυό εξαιρετικά γκολ και να είναι η ομάδα που πέρασε πρώτη στα νοκ άουτ. Αντιμετωπίζοντας απόψε την Ελβετία με λιγότερη πίεση, θα είναι γι'αυτή μιά ευκαιρία να τονωθεί ψυχολογικά γιά τη συνέχεια.
⚽️Με το πρώτο της 0-0 σε Euro από το 2008, η Γερμανία μάζεψε γύρω της ερωτηματικά. Ο αγώνας της εναντίον της Πολωνίας ήταν ίσως ο πιό ανταγωνιστικός μέχρι τώρα και η παγκόσμια πρωταθλήτρια παρουσίσε κάποιες αδυναμίες και αμυντικά και επιθετικά. Η απουσία αξιόπιστου σέντερ φορ, παρά την ποιότητα του κέντρου, δημιουργεί ένα πρόβλημα στο κεφάλαιο διεισδυτικότητα στην κορυφή της επίθεσης. Αλλά πρόκειται γιά τη Γερμανία, που στις κρίσιμες στίγμές, όπως το κάνει σχεδόν πάντα, θα βρεί τον τρόπο!
⚽️Η Άγγλία δεν κέρδισε τον πρώτο αγώνα, παρά την πολύ καλή της παρουσία και κέρδισε τον δεύτερο όπου αντιμετώπισε προβλήματα. Ο Χότσον πιστώνεται γιά τις αλλαγές του ημιχρόνου που έφεραν την ανατροπή, παρά τη φήμη που πάντα τον συνοδεύει. Το ερώτημα είναι κατά πόσο θα αφήσει στον πάγκο τους Κέιν και Στέρλινγκ ή τον ένα από τους δυό εναντίον της Σλοβακίας, βάζοντας από την αρχή τον Στάριτς ή και τον Βάρντι. Το θέμα γιά την Αγγλία είναι ότι χρειαζεται τη νίκη γιά να τερματίσει πρώτη στον όμιλο ή τουλάχιστο την ισοπαλία γιά να περάσει στους 16. Το ευχάριστο γιά την Αγγλία, είναι η καλή φόρμα του αρχηγού της Ρούνι στο νέο του δημιουργικό ρόλο στο κέντρο.