Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο προπονητής της Γερμανίας, Γιοακίμ Λεβ, τόνισε στην συνέντευξη Τύπου μετά την αγχωτική νίκη επί της Ουκρανίας με 2-0 πως η ομάδα του έκανε λάθη στο πρώτο ημίχρονο αλλά στο δεύτερο  οι παίκτες του έκαναν αυτά που έπρεπε. Συγκεκριμένα είπε αρχικά:

«Ήταν ένας έντονος αγώνας με γρήγορο ρυθμό. Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε κάποια προβλήματα στην επίθεση, όπου χάναμε εύκολα την μπάλα, δίνοντας την ευκαιρία στους αντιπάλους μας να βγουν στην αντεπίθεση. Στο δεύτερο ημίχρονο τα πήγαμε καλύτερα, διατηρήσαμε τις αποστάσεις μας και κυκλοφορήσαμε καλύτερα την μπάλα. Είχαμε την κατοχή αλλά δεν ήταν εύκολο να περάσουμε την πολύ καλή  άμυνα της Ουκρανίας. Στο τέλος βρήκαμε τις λύσεις και σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος.  Ο αγώνας με την Πολωνία θα είναι καθοριστικός για τον πρωτιά του ομίλου».

Τέλος, αναφερόμενος στην πολύ καλή εμφάνιση του Μάνουελ Νόιερ είπε:  «Είναι ο καλύτερος τερματοφύλακας στον κόσμο και του είπα πάλι πριν από λίγες μέρες.»


Από την πλευρά του ο τεχνικός της Ουκρανίας, Μικαίλο Φομένκο, δήλωσε: « Η Γερμανία είναι σαν μια μηχανή, Είναι γεμάτη με σπουδαίους παίκτες και ξέραμε πως είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια ομάδα με πολύ μεγάλη ποιότητα. Θέλαμε να μην τους αφήσουμε να σκοράρουν αλλά δεν τα καταφέραμε. Πρέπει να ξεχάσουμε αυτόν τον αγώνα  και να συγκεντρωθούμε στον επόμενο. Νομίζω πως τόσο σωματικά όσο και ψυχικά θα είμαστε εντάξει.  Το πιο σημαντικό πράγμα για μας τώρα είναι να νικήσουμε στον επόμενο αγώνα.»