Στο ρίσκο της χρησιμοποίησης τεσσάρων επιθετικών προς το τέλος του αγώνα, στάθηκε ο προπονητής της Γαλλίας Ντιντιέ Ντεσάμπ μετά τη νίκη 2-1 επί της Ρουμανίας στην πρεμιέρα του EURO 2016.
Η δήλωσή του:
«Είναι ωραίο το συναίσθημα της νίκης. Γνωρίζαμε ότι δεν θα είναι εύκολη υπόθεση η ρουμανική ομάδα κι αυτό το είχαμε κατά νου ακόμα κι όταν προηγηθήκαμε. Αμύνθηκε εξαιρετικά. Εμείς είχαμε ευκαιρίες, όμως θα μπορούσαμε το ίδιο εύκολα να έχουμε δεχθεί πρώτοι γκολ. Είχαμε πρόβλημα στην επίθεση, ρισκάραμε να βγάλουμε πολλούς παίκτες μπροστά και στο τέλος ανταμειφθήκαμε. Ξέρουμε όλοι τις παγίδες της πρεμιέρας, όμως αποφάσισα να παίξουμε με 4 επιθετικογενείς, λαμβάνοντας υπόψη ότι η Ρουμανία θα είχε κουραστεί. Είναι πολύ θετικό που κερδίσαμε το πρώτο ματς, για να μπούμε δυνατά στη διοργάνωση».
Από την πλευρά του, ο Ρουμάνος ομοσπονδιακός, Ανχελ Ιορντανέσκου, γνώριμος στους Ελληνες φιλάθλους από την θητεία του τόσο ως ποδοσφαιριστής στον ΟΦΗ, όσο και ως τεχνικός στην εθνική ομάδα, τόνισε: «Παίξαμε καλά. Είχαμε αρκετά θετικά και αρνητικά στοιχεία. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν πολύ καλοί και χάσαμε μία καταπληκτική ευκαιρία να σκοράρουμε πρώτοι. Εάν έμπαινε το γκολ τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Αντιμετωπίσαμε μία πολύ δυνατή ομάδα. Είναι επώδυνο να χάνεις στα τελευταία λεπτά, αλλά δεχθήκαμε ένα εντυπωσιακό γκολ από έναν εντυπωσιακό παίκτη».