Ολοκληρώθηκε η εκλογική συνέλευση του Συνδέσμου Διαιτητών Κύπρου, κατά την οποία αναδείχθηκε το νέο δ.σ. Στην προεδρία συνεχίζει ο Μιχάλης Αργυρού, η υποψηφιότητα του οποίου ήταν η μοναδική.
Ξεχωρίζει η επιστροφή του πρώην προέδρου του συνδέσμου Γιώργου Πάπουτσου, ο οποίος ήταν δεύτερος στη ψηφοφορία πίσω από τον Χρίστο Νικολαΐδη.
Αναλυτικά οι ψήφοι που πήραν (οι πρώτοι πέντε εξασφάλισαν θέση στο δ.σ.):
Χρίστος Νικολαΐδης – 105
Γιώργος Πάπουτσος – 94
Σοφία Καραγιώργη – 78
Χαράλαμπος Σκαπούλλης – 70
Σωτήρης Βίκτωρος – 69
---------------------------------
Λοΐζος Παναγιώτου – 66
Ανδρέας Μιχαήλ – 66
Χαράλαμπος Γεωργίου – 63
Λοΐζος Λοΐζου – 52
Τρύφωνας Κοσμά – 50
Για τις επαρχίες Λεμεσού-Πάφου,εκλέχθηκαν οι
Μάριος Δημητριάδης
Μιχάλης Μιχαήλ
Στέλιος Νικήτας.
Εκτός έμεινε ο Αριστείδης Χρίστου,
Για τις επαρχίες Λάρνακας-Αμμοχώστου πήραν τις δύο θέσεις οι:
Δημήτρης Μασιάς και Γιώργος Κωνσταντίνου, οι οποίοι ήταν οι μόνοι υποψήφιοι.