Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ολοκληρώθηκε η εκλογική συνέλευση του Συνδέσμου Διαιτητών Κύπρου, κατά την οποία αναδείχθηκε το νέο δ.σ. Στην προεδρία συνεχίζει ο Μιχάλης Αργυρού, η υποψηφιότητα του οποίου ήταν η μοναδική.

Ξεχωρίζει η επιστροφή του πρώην προέδρου του συνδέσμου Γιώργου Πάπουτσου, ο οποίος ήταν δεύτερος στη ψηφοφορία πίσω από τον Χρίστο Νικολαΐδη.

Αναλυτικά οι ψήφοι που πήραν (οι πρώτοι πέντε εξασφάλισαν θέση στο δ.σ.):

Χρίστος Νικολαΐδης – 105

Γιώργος Πάπουτσος – 94

Σοφία Καραγιώργη – 78

Χαράλαμπος Σκαπούλλης – 70

Σωτήρης Βίκτωρος – 69

---------------------------------

Λοΐζος Παναγιώτου – 66

Ανδρέας Μιχαήλ – 66

Χαράλαμπος Γεωργίου – 63

Λοΐζος Λοΐζου – 52

Τρύφωνας Κοσμά – 50   

Για τις επαρχίες Λεμεσού-Πάφου,εκλέχθηκαν οι

Μάριος Δημητριάδης

Μιχάλης Μιχαήλ

Στέλιος Νικήτας.

Εκτός έμεινε ο Αριστείδης Χρίστου,

Για τις επαρχίες Λάρνακας-Αμμοχώστου πήραν τις δύο θέσεις οι:

Δημήτρης Μασιάς και Γιώργος Κωνσταντίνου, οι οποίοι ήταν οι μόνοι υποψήφιοι.