Χιλιάδες φίλοι του Απόλλωνα έδωσαν το παρών τους στην φιέστα που πραγματοποιησε απόψε η Λεμεσιανή ομάδα, για την κατάκτηση του Κυπέλλου.
Τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος επιβιβάστηκαν σε ανοιχτό λεωφορείο το οποίο αναχώρησε στις 19:00 από τον προαύλιο χώρο της εκκλησιάς του Αγ. Γεώργιου Χαβούζας. Μαζί τους και εκατοντάδες φίλοι της ομάδας!
Ακολουθούμενοι από οπαδούς και αποθεούμενοι από φίλους της ομάδας κατά τη διαδρομή λίγο πριν από τις 9.00 το λεοφορείο έφτασε στον προορισμό του. Αυτό που ακολούθησε δεν περιγράφεται.
Οι ποδοσφαιριστές έζησαν απόψε μαγικές στιγμές παρέα με τον κόσμο της ομάδας.