Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οι κατηγορίες της Roselyne Bachelot, πρώην υπουργού αθλητισμού της Γαλλίας, εναντίον του Rafael Nadal για ντοπάρισμα δε θα μείνουν τελικά αναπάντητες. Ο Ισπανός αποφάσισε να κινηθεί νομικά εναντίον της, καταθέτωντας μήνυση σήμερα στο Παρίσι. Σε περίπτωση δικαίωσής του θα δωρίσει την αποζημίωση που θα πάρει σε φιλανθρωπικούς σκοπούς εντός Γαλλίας.

O Rafael Nadal επιβεβαίωσε, σήμερα Δευτέρα 25 Απριλίου, πως μηνύει την πρώην Υπουργό Αθλητισμού της Γαλλίας Roselyne Bachelot για συκοφαντική δυσφήμιση.

H Bachelot, η οποία υπήρξε Υπουργός υγείας και αθλητισμού από το 2007 μέχρι το 2010 στη Γαλλία, υπό την κυβέρνηση του Nicolas Sarkozy, υποστήριξε σε τηλεοπτική της συνέντευξη στο Le Grand 8, πως ο Rafael Nadal απέτυχε να περάσει από έλεγχο ντόπινγκ της ITF το 2012 και γι' αυτό απουσίασε από τη δράση για 7 περίπου μήνες.

Σαφώς θυμωμένος, όταν ρωτήθηκε τον περασμένο μήνα να σχολιάσει τις δηλώσεις της Bachelot είχε πει: "Θα κάνω μήνυση, σε εκείνη, αλλά και οποιονδήποτε σχολιάσει κάτι παρόμοιο στο μέλλον, γιατί είμαι κουρασμένος από αυτό. Έχω ακούσει μια-δυο φορές σχόλια όπως αυτό. Αυτή πρόκειται να είναι η τελευταία φορά, γιατί θα πάω να τη μηνύσω. Είμαι κουρασμένος με αυτά τα πράγματα. Τα άφηνα τέτοια θέματα στο παρελθόν. Όχι πιά. Μία υπουργός της Γαλλίας θα πρέπει να είναι σοβαρή".

Για να προσθέσει τη Δευτέρα: "Μέσα από αυτή την περίπτωση, έχω την πρόθεση όχι μόνο να υπερασπιστώ την ακεραιότητα και την εικόνα μου ως αθλητή, αλλά και τις αξίες που έχω υπερασπιστεί σε όλη την καριέρα μου. Θα ήθελα επίσης τα δημόσια πρόσωπα να μη κάνουν προσβλητικούς ή ψευδείς ισχυρισμούς εναντίον ενός αθλητή, χρησιμοποιώντας τα ΜΜΕ, χωρίς καμία απόδειξη και να μένουν ατιμώρητοι.

Ο Rafa τόνισε την εμπιστοσύνη που έχει στην δικαιοσύνη της Γαλλίας και έκανε γνωστό πως σε περίπτωση που του επιδικαστεί κάποια αποζημίωση θα δωθεί ακέραιη σε γαλλική ΜΚΟ ή φιλανθρωπικό ίδρυμα.

www.tennisnews.gr