Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Αλλαγή δεδομένων όσον αφορά στην τιμωρία της Μαρία Σαραπόβα. 

Όπως ανακοίνωσε η παγκόσμια ομοσπονδία αντί-ντοπινγκ είναι αποδεκτό το όριο του ενός μιλιγράμ της ουσίας Μeldonium σε δείγμα αθλητών πριν την 1η Μαρτίου, κάτι που σημαίνει πως τόσο η διάσημη Ρωσίδα τενίστρια όσο και πολλοί ακόμα αθλητές που έχουν βρεθεί θετικοί στη χρήση του εν λόγω φαρμάκου, ενδέχεται να αποφύγουν την τιμωρία. 

Η Σαραπόβα παραδέχθηκε ότι εντοπίστηκε θετική στην ουσία Meldonium σε έλεγχο ντόπινκ στον οποίο υποβλήθηκε στις 26 Ιανουαρίου, περίοδο που συμμετείχε στο Αυστραλιανό Open, υπογραμμίζοντας ότι κάνει χρήση του φαρμάκου εδώ και μία 10ετία για λόγους υγείας. 

Δεν ήταν μάλιστα η μοναδική καθώς θετικοί στην ουσία Meldonioum βρέθηκαν πάνω από 100 αθλητές, εκ των οποίων οι 40 προέρχονται από Ρωσία. 

"Το Υπουργείο αθλητισμού της Ρωσίας, καλωσορίζει την απόφαση της WADA γιατί δείχνει επιθυμία για κατανόηση της κατάστασης και όχι να ακολουθηθεί η κατά γράμμα διαδικασία", ανέφερε ο Υπουργός αθλητισμού της Ρωσίας, Βίταλι Μούτκο, με τους Ρώσους να εκφράζουν την αισιοδοξία τους ότι η Σαραπόβα θα καταφέρει τελικά να δηλώσει "παρούσα" στους Ολυμπιακούς Αγώνες που θα γίνουν το καλοκαίρι του 2016 στο Ρίο.