Ακριβώς αυτή είναι η λέξη που χρησιμοποιούν τα διεθνή μέσα ενημέρωσης σχετικά με την αντίδραση του Γκονζάλο Ιγκουαΐν στην κόκκινη κάρτα που δέχθηκε στο παιχνίδι της Νάπολι με την Ουντινέζε.
Η Νάπολι δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη αφού ηττήθηκε από την Ουντινέζε με 3-1 και ουσιαστικά έχασε τη μάχη για τον τίτλο αφού έμεινε στους 6 βαθμούς απο την Γιοβέντους.
Ο Ιγκουαΐν αποβλήθηκε στο 75' της αναμέτρησης και ενώ το σκορ ήταν ηδη 3-1 και πραγματικά μόλις αντίκρισε την κόκκινη κάρτα τρελάθηκε...
Ο άσος της Νάπολι αφού άρχισε να σπρώχνει τον διαιτητή φαίνεται να κατευθύνεται προς τον αμυντικό της Ουντινέζε επιθετικά. Στη μέση μπήκαν συμπαίκτες και αντίπαλοι προκειμένου να τον ηρεμήσουν αλλά κάτι τέτοιο δεν ήταν δυνατόν να συμβεί αφού τα έβαλε με όλους μέχρι τη στιγμή που μπήκε στα αποδυτήρια.
www.pamesports.gr