Σοβαρά επεισόδια αμαύρωσαν τον πρώτο ημιτελικό του Κυπέλλου μεταξύ του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού στην Τούμπα.
Η ατμόσφαιρα ήταν ηλεκτρισμένη και με τη συμπλήρωση του 90λεπτου, με το σκορ να είναι 2-1 υπέρ των Πειραιωτών, οπαδοί του ΠΑΟΚ εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο και το ματς διεκόπη.
Αφορμή ήταν μία φάση στην οποία οι γηπεδούχοι ζήτησαν πέναλτι, το οποίο δεν έδωσε ο διαιτητής και ο Μακ στη συνέχεια αποβλήθηκε. Ο άσος του ΠΑΟΚ επιχείρησε να χαιρετήσει ειρωνικά το βοηθό διαιτητή, για να ακολουθήσει "βροχή" από καπνογόνα και φωτοβολίδες.