Χωρίς τον Μοίσοφ που συνεχίζει το πρόγραμμα αποκατάστασης άρχισε την προετοιμασία της ΑΕΚ για τον επόμενο αγώνα με τον Απόλλωνα. Όσοι αγωνίστηκαν ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας.
Με πρωινή προπόνηση συνεχίστηκε σήμερα (22/02) η προετοιμασία της ομάδας μας. Όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό (21/02) παιχνίδι με αντίπαλο την Αγία Νάπα έκαναν αποθεραπεία και οι υπόλοιποι κανονική προπόνηση. Ο Mojsov συνεχίζει το πρόγραμμα αποκατάτασης.
Για τις δύο επόμενες μέρες έχει παραχωρηθεί ρεπό, με την επιστροφή στις προπονήσεις να είναι προγραμματισμένη για το πρωί της Πέμπτης (25/02).
Μετά το τέλος της προπόνησης το ποδοσφαιρικό τμήμα μαζί με την διοίκηση θα γευματίσουν στην ταβέρνα Ζήνων, που αποτελεί έναν από τους Χορηγούς μας.