Με τα ίδια αγωνιστικά προβλήματα άρχισε την προετοιμασία του το ΑΠΟΕΛ για τον επόμενο αγώνα με την Αγία Νάπα. Όσοι αγωνίστηκαν έκαναν πρόγραμμα αποθεραπείας.
Ανακοίνωση:Ολοκληρώθηκε η προπόνηση. Πρόγραμμα αποκατάστασης ακολούθησαν οι Αντωνιάδης και Cavenaghi. Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά. Για την αυριανή μέρα δόθηκε ρεπό σε όσους αγωνίστηκαν με την Ανόρθωση ενώ την Τετάρτη θα υπάρξει ρεπό για όλη την ομάδα.