Ολοκλήρωσε την προετοιμασία της η ΑΕΚ για τον αυριανό αγώνα με την Αγία Νάπα στο "Τάσος Μάρκου" που θα είναι ο τελευταίος της 24ης αγωνιστικής. Ο τιμωρημένος Λαμπάν και οι τραυματίες Μόισοφ και Μιντίκκης έμειναν εκτός αποστολής.
Η ενημέρωση από την ΑΕΚ
"Με πρωινή προπόνηση ολοκληρώθηκε σήμερα (20/02) η προετοιμασία της ομάδας μας για την αναμέτρηση της 24ης αγωνιστικής με αντίπαλο την Αγία Νάπα (Κυριακή 21/02, 18:00).
To πρόγραμμα περιλάμβανε διαγωνιστικό παιχνίδι, ασκήσεις κατοχής, τελειώματα φάσεων και παιχνίδι σε μικρούς χώρους.
Εκτός αποστολής έμειναν ο τιμωρημένος Laban και ο τραυματίας Mosjov.
Η προπώληση των εισιτηρίων από την Μπουτίκ του Σωματείου ολοκληρώνεται σήμερα (09:00-13:00), ενώ εισιτήρια θα διατίθενται και στα ταμεία του γηπέδου μία ώρα (17:00) πριν την έναρξη του αγώνα. Η γενική είσοδος καθορίστηκε στα 10 ευρώ και παιδιά που θα συνοδεύονται από τους γονείς τους δικαιούνται δωρεάν είσοδο".